کد خبر 1470265
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
مسمومیت

۲۳ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کوار به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مشرق، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: حال همه دانش اموزانی که امروز در اثر مسمومیت دچار سرگیجه و سردرد شدند، خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

علی اصغر رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار گفت: ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ اسفندماه دانش اموزان یک کلاس درس در دبیرستان دوره دوم متوسطه فاطمه الزهرا (س) شهرستان کوار اعلام میکنند که موادی داخل بخاری کلاس ریخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: معلم این کلاس بلافاصله اقدام به تخلیه کلاس درس می‌کند و با مشاهده این رفتار بقیه دانش اموزان دیگر این اموزشگاه نیز از کلاس درس خارج می‌شوند.

رشیدی گفت: در این حین سه تن از دانش اموزان از یک کلاس دیگر، احساس سردرد و سرگیجه می‌کنند که بلافاصله توسط اورژانس به مرکز درمانی کوار منتقل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: تعدادی دیگر از دانش اموزان هم که دارای بیماری زمینه‌ای مانند آسم یا آلرژی بودند و یا دچار اضطراب و استرس شدند نیز به این مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

رشیدی گفت: تاکنون ۲۳ دانش اموز این اموزشگاه به مرکز درمانی اعزام شدند که به جز سه نفر اول که همچنان تحت نظر پزشک هستند و بقیه هیچ مشکلی ندارند و حالت عادی دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: این اموزشگاه ۶۱۴ دانش آموز دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    3 3
    عجب معمای پیچیده ای
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    1 0
    به نیت این رکز عزیز تولد علی اکبر عوتوسل به جوان اربا ب امام حسین ع خداوند انشا الله که حداوند مکرشان را به خودشان بر می گرداند وپیروزی و فتح را نسیب ملت حزب الله ایران می کند این وعده خداوند است به کسانی که به دین اوگرویدن ودامه می دهند واز سرزنش هیچ سرزنش کننده وایی نمی ترسند وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    بایستی کلاس را قبل از ورود دانش آموزان وارسی کرد و از خروج دانش آموزان تا پایان کلاس ممانعت کرد. متخلف پیدا و یا نا کام خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس