کد خبر 1470011
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
دهه نودی‌های گیلانی با امام زمان خود پیمان بستند/ رونمایی از نماهنگ

در آستانه نیمه شعبان و میلاد با سعادت آقا امام زمان (عج) نماهنگ الوعده وفا و با همخوانی ۳۱۳ دهه نودی در استان گیلان رونمایی شد.

به گزارش مشرق، استان گیلان یکی از فرهنگی و با تمدن‌ترین استان‌های کشور است که همواره در کارهای فرهنگی و هنری سری در سرها داشته و در کشور دارای آوازه‌ای عظیم است.

گیلانیان در سال گذشته طلایه‌دار کار فرهنگی شده و با اجرای سرود سلام فرمانده و عمو قاسم توانستند نخستین نماهنگ قرن را برای رسانه ملی تولید کنند.

سرود سلام فرمانده و عمو قاسم نشان داد که توجه به کار فرهنگی چه اندازه می‌تواند در جامعه و حتی جهان اسلام تأثیرگذار باشد.

حالا در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان و میلاد با سعادت آقا امام زمان (عج) گروه فرهنگی هنری ضحی که به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سرود عمو قاسم رو سروده بودند، این بار در خصوص مهدویت دست به کار بزرگی زده و به تبعیت از ۳۱۳ بار امام زمان (عچ) نماهنگ "الوعده وفا" با همخوانی ۳۱۳ دهه نودی را در شهرستان لاهیجان رونمایی کردند.

به گفته سید ایمان عباسی تهیه کننده و کارگردان این نماهنگ، خواننده این سرود احمد محمدی پور است که با همخوانی ۳۱۳ دهه نودی و به سرپرستی فاطمه حسینخوانی تولید شد.

عباسی می‌گوید سرود «الوعده وفا» با مضمون استغاثه به ساحت حضرت صاحب الزمان (عج) چهارمین اثر تولیدی جبهه فرهنگی «ضحی» لاهیجان است که با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج گیلان، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) زیبا کنار و به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه لاهیجان و نیز شهرداری و شورای اسلامی این شهر تهیه شده است.

سرودهای «ممنونم آقا، فرزندان وطن و عمو قاسم» از آثار قبلی این جبهه فرهنگی است که گروه سرود «ضحی» این کار جدید را به روح بلند شهید «ابوالحسن کریمی» تقدیم کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علوی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    2 0
    سلام بسیار زیبا بود
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    5 0
    عالی بود
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    4 1
    جالب بود چون هم برای دخترا خوند هم پسرا ،اللهم عجل لولیک الفرج.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس