آواربرداری ۱۰۰۰ واحد مسکونی در روستاهای خوی به اتمام رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام آواربرداری هزار واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر برزگر با بیان اینکه تاکنون از ۲ هزار و ۱۲۰ واحد احداثی در مناطق زلزله زده خوی آواربرداری هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است، افزود: عملیات آواربرداری واحدهای احداثی در ۱۶ محور با اضافه شدن ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید و ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر استان‌ها سرعت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات آواربرداری واحدهای احداثی در ۱۶ محور با اضافه شدن ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید و با ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان سرعت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بتن ریزی ۱۰ واحد آرماتوربندی شده در روستای وار از مناطق زلزله زده شهرستان خوی نیز انجام گرفته است.

وی گفت: ابلاغ دستورکارهای واحدهای تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به سرعت ادامه دارد و این دستور کارها تاکنون به بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

برزگر اظهار کرد: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت گیرد.

وی یادآور شد: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تأمین و به واحدهای مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس