کمک بلاعوض ۱۱۰ میلیون تومانی دولت به زلزله زدگان خوی

معاون بنیاد مسکن از اتمام آواربرداری مناطق زلزله زده خوی تا پایان سال خبر داد و گفت: برای واحدهای شهری تخریب شده ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، مجید جودی اظهار کرد: آواربرداری مناطق زلزله‌زده خوی با وجود بارش برف در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبه دولت برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصویب شده انتظار می‌رود تا روند بازسازی تسریع شود.

وی افزود: طبق مصوبه دولت وام ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۵ درصدی به ترتیب برای واحدهای تخریب شده شهری و روستایی پرداخت می‌شود. علاوه بر این مبلغ بلاعوض های مصوب شده شامل اسکان موقت، معیشتی و مسکن برای هر واحد ۱۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات برای واحدهای تعمیری آغاز شده است و تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی زلزله زده در نیمه اول سال آتی تکمیل شود.

معاون بنیاد مسکن بیان کرد: ستادهای معین آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در استان آذربایجان غربی مستقر هستند و عملیات آواربرداری در حال انجام است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغ تسهیلات از سوی دولت و همچنین استقرار نیروها و ماشین‌آلات در مناطق زلزله زده، کارآواربرداری و تعمیر واحدهای همراه با بازسازی سرعت مناسب‌تری پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    کاری نداره دلار رو گرون تر میفروشه پولش در میاد از جیب باباش که نمیبخشه
    • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      میشه خفه شی؟! کمک کنه یه چیزی میگی کمک نکنه یه چیز دیگه میگی خودت هیچ پخی نیستی بقیه هم که یه کاری میکنن مدام باید زر بزنی؟!
  • هوشنگ IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    مرگ بر غارتگران بیت المال مرگ بر دروغگو مرگ بر چپاولگران در انتخابات شرکت نکنید به کسی رای ندهید ولا اوضاع بدتر می شه یکی بدتر از دیگری
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 2
    این پول خیلی خیلی کم هست از طرفی تعداد متقاضیان نیز خیلی زیاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس