کد خبر 1469447
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
ساکت: مورایس به تیم ملی نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مورایس خودش هم اعلام کرده به تیم ملی نخواهد رفت و تمرکزش روی سپاهان است.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت روز چهارشنبه در حاشیه انتخابات فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران و در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود ممکن است مورایس هم گزینه فدراسیون باشد، اظهار کرد: سخنگوی فدراسیون در این باره صحبت خواهد کرد. سپاهان نامه رسمی داده که با این موضوع هماهنگ نیست. خود مورایس هم اعلام کرده که تمرکزش روی سپاهان است.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اصولی در این باره صحبت کرده و هم گزینه داخلی و هم خارجی است و هر دو در دستور کار است.

وی در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه این موضوع به مهدی تاج واگذار شده تصریح کرد: هر زمان نیاز داشته باشیم نشست برگزار می‌شود.

ساکت در مورد روند انتخاب سرمربی تیم امید تصریح کرد: برای تیم امید ابتدا باید سرمربی انتخاب شود بعد سرپرست تیم منصوب شود مورایس هم تکذیب کرد که به تیم ملی نمی‌رود.

مسابقه‌ای تحت عنوان جام باشگاه‌ها در تقویم اتحادیه جهانی کشتی نبود

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص انصراف باشگاه از میزبانی کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، توضیح داد: قرار بود که برگزارکننده جام باشگاه‌های جهان باشیم اما تفاهم‌نامه ما هم با فدراسیون کشتی و معاونان این فدراسیون به عنوان جام جهانی منعقد شد. بعد از آنکه از فدراسیون آیین‌نامه‌ها را خواستیم متوجه شدیم که چنین مسابقاتی در تقویم اتحادیه کشتی وجود ندارد و به همین دلیل نامش به سپاهان کاپ تغییر کرد اما آن مد نظر ما نبود. تاریخی که تعیین شده بود با برگزاری رقابت‌های رنکینگ‌دار مصر همزمان بود و به همین دلیل عملا کشتی‌گیران شایسته و کشورهای صاحب نام نمی‌توانستند بیایند. به همین خاطر ما انصراف دادیم. به ما اعلام شده بود که جام باشگاه‌های جهان قرار است برگزار شود اما بعد از آن متوجه شدیم چنین جامی اصلا در مسابقات اتحادیه جهانی وجود ندارد.

وی افزود: ما با نگاه جام باشگاه‌های جهان بازی‌ها را صورت جلسه کردیم اما این مسابقات نبود.

در یکی از بهترین مجمع انتخاباتی حضور داشتم

ساکت همچنین در رابطه با انتخابات فدراسیون هندبال نیز گفت: موفقیت‌های اخیر هندبال حاصل تلاش خانواده بزرگ این رشته است و شرایطی فراهم شد که هندبال ایران در چند اخیر وجهه بین‌المللی داشته و این موجب شد مجمع متحد همدل و پر تلاش ایجاد شود. ما در سپاهان در رشته‌های مختلف فعالیت داریم و به همین خاطر در مجامع حضور داریم. این یکی از بهترین مجامعی بود که حضور داشتم. رویکرد ما در هندبال این است که نگاه یکسان بین بانوان و مردان در بخش‌های مختلف آکادمی و آموزشی داشته باشیم.

سپاهان میزبان جام باشگاه‌های هندبال آسیا

وی در مورد اینکه سپاهان به عنوان قهرمان ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت دارد، گفت: خرداد ماه این مسابقات به میزبانی سپاهان برگزار می‌شود و با تلاش فدراسیون این میزبانی پس از سال‌ها به ما رسید. قرار است ۱۲ کشور در این مسابقات شرکت کنند. در تلاش هستیم حضور قدرتمندی داشته باشیم.

ساکت اضافه کرد: سپاهان یک باشگاه ورزشی است و در ۲۷ رشته فعالیم. برنامه‌ریزی ما این است که استعداد بومی در والیبال پرورش دهیم. در خیلی از رشته‌ها قهرمان شدیم. تنوع رشته در سپاهان وجود دارد و بر اساس خواسته‌های باشگاه فعالیت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس