کد خبر 146908
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶

در حالی كه بیش از دو ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریكا باقی است، هزینه تبلیغات رادیو و تلوزیونی دو نامزد جمهوری خواه و دموكرات این كشور در پایان هفته جاری به 512 میلیون دلار رسید و ركورد هزینه های تبلیغاتی در دوره های گذشته را شكست.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، دو نامزد، تنها در هفته جاری، 37 میلیون دلار برای آگهی های تلویزیونی و رادیویی در شبكه های ایالتی هزینه كرده اند.

تقریبا نیمی از 512 میلیون دلار هزینه تبلیغاتی كه تاكنون خرج شده، توسط گروه های پشتیبان خارج از ستادهای انتخاباتی (موسوم به Super PACها) هزینه شده است.

تاكنون، ستاد انتخاباتی باراك اوباما 207 میلیون دلار و ستاد انتخاباتی میت رامنی 67 میلیون دلار برای آگهی های تلویزیونی و رادیویی پرداخته اند.

با این حال، گروه های پشتیبان خارج از ستاد رامنی تا امروز 205 میلیون دلار و گروه های پشتیبان ستاد اوباما، 33 میلیون دلار در این زمینه خرج كرده اند.

بدین ترتیب، جمع هزینه های رادیو و تلویزیونی 'موافق رامنی و مخالف اوباما' به 273 میلیون دلار و جمع هزینه های مشابه

'موافق اوباما و مخالف رامنی' به 239 میلیون دلار بالغ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس