کد خبر 1468867
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
فیلم

با پایان یافتن مأموریت میراکبر رضوی در سازمان هواپیمایی‌، به زودی سخنگوی جدید این سازمان معرفی می‌شود.

به گزارش مشرق، ‌میراکبر رضوی درباره خبری مبنی بر کناره‌گیری وی از پست سازمان هواپیمایی کشوری، ضمن رد موضوع کناره‌گیری، اظهار داشت: اینجانب به علت پایان یافتن زمان ماموریتم در سازمان هواپیمایی کشوری، از این پست خداحافظی کردم.

وی‌ اظهار داشت: در این مدت که در سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت کردم، چیزی جز خدمت صادقانه از سوی اعضای این سازمان ندیده‌ام و با وجود اینکه صنعت حمل و نقل هوایی مسافری کشورمان تحت سخت‌ترین تحریم‌ها قرار دارد، رئیس سازمان هواپیمایی و دیگر مدیران این سازمان تلاش کرده‌اند ایمنی پروازها به خطر نیفتد.

‌بنابراین گزارش میراکبر رضوی دی‌ماه پارسال از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب شد؛ وی پیش از این در شهرداری تهران فعالیت می‌کرد.

پیگیری خبرنگار ما حاکی است رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آینده نزدیک فرد دیگری را به پست سخنگویی این سازمان منصوب خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 1
    خخخخخخخ چه خبر از بوئینگ های آمریکایی ایرباس های فرانسوی توپولوف های روسی
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 1
    امریکا فرانسه روسیه به شما لطف کرد بوئینگ ایرباس توپولف داد وگرنه باید با گاری سفر می کردی ضعف شما در ناتوانی ساخت هواپیما شدید به چشم میاد خخخخخخ
    • حمیدرضا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 0
      بی وطنی وحقارت وبیشعوری تو هم شدید به چشم میاد دوزاری!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 1
    اگر من رئیس کمپانی بوئینگ یا ایرباس بودم صندلی هواپیما هم به شما نمی دادم به دشمنانت اعنواع هواپیماها نو با ارزانترین قیمت می فروختم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس