مسکو:اقدامات تلافی جویانه‌ای راعلیه آمریکا و کانادا انجام می‌دهیم

وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو در حال آماده سازی پاسخ به تحریم های ایالات متحده و کانادا است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مسکو در حال آماده سازی پاسخ به تحریم های ایالات متحده و کانادا است که تأثیر متمرکزتری بر واشنگتن و اتاوا خواهد داشت.

در بیانیه صادر از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص تأکید شده است: تحریم های ایالات متحده و کانادا با هدف جداسازی مسکو از روابط اقتصادی جهانی است که اقدامی بیهوده و نامعقول است.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز ساعاتی پیش به تحریم های سئول علیه مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسکو از تصمیم کره جنوبی برای گسترش تحریم ها علیه روسیه ناامید شده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: تصمیم کره جنوبی برای گسترش تحریم ها علیه روسیه ناامید کننده است. اقدامات غیردوستانه و تحریم های اعمال شده توسط سئول علیه روسیه نه تنها بر روابط، بلکه بر همکاری ها در زمینه حل و فصل موضوعات مرتبط با شبه جزیره کره تأثیر خواهد گذاشت. محدودیت های جدید کره جنوبی توانایی محدود سئول را برای اتخاذ سیاست مستقل در قبال روسیه نشان می دهد.

گفتنی است که اخیرا کره جنوبی هم در همراهی با محور غرب و به بهانه عملیات ویژه روسیه در اوکراین، تحریم های جدیدی را علیه مسکو به اجرا درآورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس