‌دروغ‌گویی رسانه‌های معاند درباره فوت دختر ۱۱ ساله قمی/ فاطمه رضایی مبتلا به بیماری عفونی و کلیوی بود

علت فوت دختر ۱۱ ساله قمی براساس اطلاعات پرونده پزشکی منتشر شد.

به گزارش مشرق، در پی دروغ‌پردازی‌ها و سوء‌استفاده غیراخلاقی رسانه‌های غربی از فوت دختر ۱۱ ساله‌ای به نام خانم فاطمه رضایی، علت فوت این مرحومه به شرح زیر است.

‌مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۱۴ دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری می‌گویند چند روز است که با وجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را ۱۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۴ اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه (س) منتقل می‌کنند.

براساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعا بستری می‌شود.

براساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی بدلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی (مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را مطرح می‌کنند، اما BMI بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متاسفانه ایشان در همان روز ساعت ۱۸ دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.

نکته قابل توجه اینکه، مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.

واکنش پدر و برادر فاطمه رضایی به شایعات فوت وی بر اثر مسمومیت

پدر مرحومه فاطمه رضایی دختر ۱۱ ساله قمی با رد ادعاهای مطرح‌شده در خصوص علت مرگ دختر خود گفت: درد و عفونت دخترم، از حدود یک هفته قبل از فوت آغاز شد و ایشان حتی تا قبل از شروع درد، مجموعا سه هفته به صورت حضوری به مدرسه نرفته بود، دو هفته اول به خاطر تعمیرات سیستم گرمایشی، مدرسه دخترم تعطیل و کلاس ها غیرحضوری بود و هفته بعد از بازگشایی نیز به سبب نگرانی بنده، ایشان سر کلاس حاضر نشده بود.

‌دروغ‌گویی رسانه‌های معاند درباره فوت دختر ۱۱ ساله قمی/ واکنش پدر و برادر فاطمه رضایی به شایعات فوت وی بر اثر مسمومیت

دخترم وقتی مدرسه می‌رفت هیچ‌وقت دچار مسمومیت نشده بود و در زمان حضور وی در مدرسه هیچ مشکلی یا اعلام حادثه‌ای به وجود نیامده بود.

من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم عده‌ای از مرگ فرزند من به خاطر منافع خودشان سوءاستفاده کنند.

برادر این دختر نیز در صفحه مجازی خود به شایعات واکنش نشان داد.

‌دروغ‌گویی رسانه‌های معاند درباره فوت دختر ۱۱ ساله قمی/ واکنش پدر و برادر فاطمه رضایی به شایعات فوت وی بر اثر مسمومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پادشاه IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    2 4
    بعضیها اینقدر داد زدن، می کشم می کشم آنکه برادرم کشت. خوشتیپ خوش هیکل های آمریکایی با ویروس کرونا بیچارتون کردن و جرئت نکردید یه بار بگید می کشم می کشم آنکه برادرم کشت
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    5 5
    چه برادر گوشت تلخى !
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 0
    به طور حتم در اثر مسمومیته که دلیلش را تابحال نگفتید چه نوع سمی است؟
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    ای ول به چنین پدر و برادری که از مرگ عزیزشون سوء استفاده نمی‌کنند .
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    دیگه عادت کردیم به دروغ گویی رسانه های تروریستی اشغال نشنال ال سعود منو تو بهائیان بی بی سی روباه پیر و دیگررسانه های فارسی زبان معاند ،شما یه خبر راست از این رسانه ها بشنو جایزه بگیر.. البته دروغ های این شبکه های تلویزیونی دیگر شبیه جوک شده فقط تعجب میکنیم چرا خود مجریهای این تلویزیونها خودشان خنده هشان نمیگیرد ما ها که میشنویم ریسه میریم از خنده ،، چون صدرصد میدانیم این مجریها و شبکه های فارسی زبان معاند ایران یک روده راست در شکمشان نیست ماجرای دروغگویی این شبکه ها و مجریهاش شده شبیه سرکار گذاشتن مردم توسط ملا نصرالدین ، ماجرا اینطور شروع میشه که ملا نصرالدین میخواسته مردم روستاهشون رو سر کار بیذاره میاد سر گذر داد میزنه ده بالا اش میدن مردم که فریب خورده بودن دوان دوان قابلمه بدست راهی ده بالا میشن ملا که هجوم مردم به ده بالا رو میبینه ،بدو بدو میره خونه به زنش میگه قابلمه رو بده ، زنش میگه برا چی؟ ملا میگه ده بالا اش میدن ،زن جناب ملا میزنه تو سر ملا میگه تو خودت این دروغ رو به مردم گفتی حالا خودت باورت شده بدبخت ... حالا این شبکه های معاند از بس در این چهل و چهار سال به ملت بزرگ ایران دروغ گفتن خودشون هم توهم زدن و باورشون شده که این دروغ ها شاید راست باشه ...
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    3 1
    باشه شما راست میگی
  • محمدرضا IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    فقط یه سوال چرا باید یک دختر بچه مدرسه ای اونم توی شهر قم در اثر بیماری عفونی بمیره ؟؟؟ و بعد طبق معمول خانواده اش رو بیارن جلو تلوزیون و سناریو تکراری رو بیان کنن ؟؟؟ آره شما راست میگین ملت هم نمیفهمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس