کد خبر 1468568
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
حسین فرکی هم انصراف دارد/ نیمکت تیم ملی هر روز بی طرفدارتر از دیروز

حسین فرکی هم با انتشار یک نامه از قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال انصراف داد.

به گزارش مشرق، معادله انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال هر روز پیچیده‌تر می‌شود و پس از اعلام لیست ۷ نفره از مربیان داخلی برای سرمربیگری تیم ملی، دومینوی انصراف در بین این گزینه‌ها به راه افتاده است.

پس از انصراف امیر قلعه‌نویی، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری، یکشنبه شب حسین فرکی هم با انتشار یک نامه به عنوان پنجمین نفر از قبول مسئولیت تیم ملی کناره‌گیری کرد.

متن نامه فرکی به شرح زیر است:

«حضور در قامت مربی تیم ملی فوتبال قطعا بالاترین افتخار ممکن برای هر مربی وطن دوستی خواهد بود که دغدغه اعتلای نام کشور را داشته است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به لیست عجیب گزینه‌های داخلی تیم ملی؛ مربیانی که جاده صاف‌کن خارجی‌ها شدند

قرار گرفتن در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در شرایط معمول مدال افتخاری است که در ازای یک عمر فعالیت حرفه‌ای و دستاوردهای ورزشی اعطا می‌شود اما متاسفانه روندهای غلط و تصمیمات نادرست این رقابت را از معنای اصلی خود تهی کرده است و عدم حضور گزینه‌های شایسته دیگر که نام آنها در روزهای اخیر در ذهن تمامی فوتبالدوستان تکرار می‌شود رقابت فعلی را به رقابتی غیرواقعی و نمایشی تبدیل کرده است.

اینجانب در تمامی سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود در تیم ملی، به عنوان بازیکن ضربه‌ای به توپ نزدم و به عنوان مربی قلمی بر روی کاغذ نچرخاندم مگر در راه خوشحالی ملت شریف ایران و افتخار آفرینی برای نام کشور و در شرایط فعلی نیز این رقابت را شایسته فوتبال ملی و مردم فوتبالدوست کشورم نمی‌دانم و بدینوسیله ضمن تکذیب ارائه هرگونه برنامه به فدراسیون فوتبال انصراف خود را از حضور در چنین رقابتی اعلام می‌دارم.

بدیهی است تجربه سالیان طولانی حضور بر روی نیمکت تیم ملی و همچنین قهرمانی در رده باشگاهی فرصتی برای اینجانب فراهم کرده است که برنامه‌ای دقیق و عملی برای هدایت تیم ملی تنظیم کنم اما افسوس که شرایط فعلی را مستعد اجرای این برنامه نمی‌بینم.

در پایان، به عنوان شاگرد اخلاقی‌ترین مکتب فوتبال ایران تشکر فراوان خود را از تمامی پیشکسوتان و فوتبالدوستانی که در این مدت از اینجانب حمایت کرده‌اند اعلام می‌دارم و برای تیم ملی فوتبال سرفرازی و موفقیت را آرزو دارم.»

با توجه به انصراف فرکی، حالا تنها جواد نکونام و فرهاد مجیدی دو مربی باقی‌مانده از لیست ۷ نفره مربیان داخلی مورد نظر فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی هستند که در این باره تاکنون سکوت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    4 1
    موند فقط دوتا آدم با تعصب و خوش عهد و خوش قول !!! جوااااااد نکنونام!!! فرهاااااد مجیدی!!! خدا رحم کنه... همون کیروش خائن بهتر نبود
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 0
      از شما لنگی ها بهترن.
    • محمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 0
      جواد نكوم نام بنده خدا دقيقأ قبل از بازي فولاد با الهلال اردوي اين تيم كرد و استعفاي خودش داد به باشگاه چون چند روز قبل از آن فهميده بود براي مربيگري تيم ملي اسم ايشان هم جزو كانديدها است و ايشان از همه مشتاق تر است البته البته ايشان بيشتر عاشق شهرت و معروفيت است تا پيشرفت تيم ملي
  • سعید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 4
    نکونام وفرهاد هردو عالی جوان وبا انگیزه
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 3
    خدایی این چی حالیشه هی میکننش گزینه تیم ملی؟ تا حالا کدوم باشگاه مربی بوده و نتیجه گرفته؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 1
    به جهنم یک مربی خارجی درست و حسابی بیارید به صد تا این پیزوری های وطن فروش می ارزن.
  • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    به مازیارزارع چرا پیشنهاد ندادن؟🤔
  • محیا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 0
    سلام ببخشید من خیلی فوتبالی نیستم ولی بنظرم پشت این انصراف ها تعمدی نیست؟ هر مربی آرزوشه برای تیم ملی انتخاب بشه ، اینا با این کارشون چیو می‌خوان ثابت کنن؟
  • سید فروزان CH ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    3 0
    یعنی چه ؟ بخاطر شرایط فعلی ؟کدام شرایط؟ ایشان هم از انتر اشغال خط میکیرند؟حداقل این یه نفر را توقع نداشتیم !!!! هر مربی داخلی که انصراف داده اکر عذر موجه ندارد خائن به منلکت است ،هی گوه زیادی میخورند بخاطر شرایط فعلی ،کثافتها.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    4 0
    این بنده خدا بعد از چندین روز که اسمش مطرحه تازه یادش افتاده یه عده دیگه تو گزینه های سرمربیگری نیستن و با توجه به اخلاقی ترین مکتب فوتبالش باید انصراف بده! نه آقا جون شما حرف از اخلاق نزن که از ترس مجبوری یه گوشه پناه بگیری. البته در مورد ترسیدن حق رو به ایشون میدم چون براندازها گرچه آمارشون اندکه ولی به شدت وحشی هستن. حساب کنید اگه پسر شاه بیاد چه ساواک وحشی تری رو میخواد رو سرمون سوار کنه که مثل باباش سقوط نکنه، جنایات منافقین و بقیشون هم که نیاز به گفتن نداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس