کد خبر 1468466
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
آغاز احراز توانایی جسمی حجاج ۱۴۰۲

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

به گزارش مشرق به نقل از جمعیت هلال احمر؛ مرعشی با اشاره به خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمرگفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت این سازمان ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.

وی با بیان برنامه‌ها و نحوه پذیرش ثبت نام زائران در حج ۱۴۰۲ افزود: نام نویسی زائران از هفته آینده شروع خواهد شد، که بعد از ثبت نام، پزشکان در شهرهای مختلف به معاینه و احراز توانایی جسمی زائرین می‌پردازند، و در صورت تأیید پزشکان و پرستاران ثبت نام آن‌ها قطعی خواهد شد.

مرعشی با اشاره به ثبت نام اربعین ۱۴۰۲ گفت: تیم‌های متعددی از سازمان‌ها و ارگان‌های مردم نهاد جهت خدمت رسانی به زائرین سیدالشهدا حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان تشریح کرد: پزشکان و پرستاران و داروسازانی که علاقمند به خدمت رسانی در اربعین حسینی هستند می‌توانند از طریق سایت http://www.hmc.ir جهت ارائه خدمت رسانی ثبت نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس