کد خبر 1467637
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
گزینه‌های جانشینی نکونام به صف شدند

فولادی‌ها طی روزهای اخیر مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین نکونام آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان بعد از پیروزی این تیم برابر الفیصلی عربستان استعفا داد تا شاگردانش بدون او در برابر الهلال به میدان بروند. نکونام بعد از این اتفاق راهی تهران شد و دیشب هم فولاد به رغم بازی خوبش برابر نماینده قدرتمند عربستان در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

فولادی‌ها اما طی روزهای اخیر مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین نکونام آغاز کرده اند. گفته می‌شود مدیران این باشگاه ۳ گزینه برای نیمکت این تیم مد نظر دارند. علیرضا منصوریان، حسین فرکی و محرم نویدکیا گزینه‌های مدیران فولاد برای سرمربیگری تیم شان هستند.

از میان ۳ گزینه فولادی‌ها ۲ مربی مدت‌هاست که روی نیمکت تیمی ننشسته اند و محرم نویدکیا هم بعد از کناره گیری از نیمکت سپاهان هنوز به پیشنهاد تیمی پاسخ مثبت نداده است.

باید منتظر ماند و دید فولادی‌ها با کدام یکی از این سه سرمربی به توافق خواهند رسید هر چند گفته می‌شود این باشگاه نیم نگاهی هم به جذب سرمربی خارجی دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    اگه فرکی باشه بهتره قبلآ جواب پس داده
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    بهتره خارجی باشه تا یکی مثل منصوریان یا نوکیای کم تجربه
  • فرزاد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    زیدان
  • کتابی از تهران IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام و درود جا دارد که از بازی خوب تیم فوتبال فولاد در لیگ آسیا و در مقابل تیم دوم باشگاه های جهان تشکر کنم و بازی خوب آنها را تبریک بگویم ، واما از مدیران محترم فولاد می پرسم چرا به امثال وحید هاشمیان به عنوان یک گزینه برای سرمربیگری تیم فولاد نگاه نمی کنند!!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس