قدرت نظامی یمن با گذشته قابل قیاس نیست/توطئه دشمنان ناکام ماند

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز، محاصره و جنگ شکست خورده است.

به گزارش مشرق، به نقل از وبگاه العهد، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز پنج شنبه در سخنانی تاکید کرد: تلاش های دشمنان در شکستن اراده ملت یمن ناکام مانده است.

وی افزود: در جنایات و تجاوزات اخیر علیه یمن، آمریکا نقش فرماندهی را داشت و امارات و عربستان سعودی نقش اجرایی را برعهده داشتند.

رهبر انصارالله تاکید کرد: آنچه که ائتلاف متجاوز سعودی مرتکب آن شد، اقدام کوچکی نیست بلکه جنایاتی است که منجر به کشته شدن دهها هزار غیر نظامی یمنی شد، ما باید فریاد مظلومیت ملت مان را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: جنایات ائتلاف متجاوز سعودی از ابتدای تجاوز علیه یمن با قتل عام مردم بی گناه، ویرانی منازل و تاسیسات زیربنایی و محاصره همه جانبه یمن آغاز شد و بعدها با سیاست گرسنه نگه داشتن میلیون ها یمنی ادامه پیدا کرد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: مهمترین دستاورد یمنی ها در برهه اخیر این بوده که توانسته اند، عمق راهبردی این کشور را حفظ کنند، ما مساحت گسترده ای از یمن را در اختیار داریم که به عمق راهبردی ما تبدیل شده و به فضل الهی اشغالگران نتوانسته این مناطق را تحت سیطره خود درآورند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: تجاوزی که یمن با آن روبرو شد از لحاظ تاریخی با توجه به حجم ارتش های متجاوز مشارکت کننده و شرایط سخت ملت یمن، شدیدترین حمله علیه یمن بود.

وی افزود: قدرت نظامی ما از زمان آغاز تجاوز علیه یمن، افزایش یافته و در بخش های متعددی شاهد گسترش دامنه این قدرت نظامی بوده ایم. اگر وضعیت کنونی قدرت نظامی یمن را با روزهای آغاز جنگ مقایسه کنیم، متوجه این تفاوت بزرگ در سطح توان نظامی یمن می شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    3 0
    خد با انصار الله یمن است. بجنگید با خبیثان ال صعود برای ان شالله سقوط
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      فعلا که رونالدو و مسی اونجا هستن کسی جرات نداره یه تیر به عربستان بزنه . خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس