رهبر انصارالله

رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند، گفت که این دشمنان، در پی تفرقه‌افکنی بین مردم یمن هستند.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه‌شنبه میزبان یک هیأت از قبایل «خب»، «الشعف»، «الیتمة» و «دهم»   از الجوف و یک هیأت از قبیله «العبدیة»   در مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: «ما باید نسبت به برقراری امنیت و ثبات و همچنین حاکم شدن تفاهم و برادری بین ساکنان الجوف، اهتمام داشته باشیم و صلح عمومی در الجوف برقرار و امنیت و ثبات و همکاری بین مسئولان و افراد سرشناس در این استان حاکم شود».

وی ضمن ابراز خرسندی نسبت به هر گونه دیدار که تثبیت کننده برادری و همکاری بین ملت یمن باشد، خاطر نشان کرد، دشمنان براق تفرقه‌افکنی بین مردم یمن با عناوین مختلف تلاش می‌کنند ... در واقع، آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «آنان تلاش می‌کنند که از مشکلات داخل امت [اسلامی] برای اهداف خود بهره‌برداری کنند... اسرائیل و مزدوران آن، ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند. مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است».

وی در انتقاد از استانداردهای دوگانه ریاض در تعامل با رژیم صهیونیستی و ملت یمن خاطر نشان کرد: «دو روز پیش، رئیس اسرائیل، به امارات سفر کرد و عربستان حریم [هوایی] خود را به روی او باز کرد، ولی سفر در حریم خود را برای ملت ما ممنوع کرده است».

وی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است... لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس