کد خبر 1467348
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
یک خبرنگار آمریکایی بر اثر اصابت گلوله جان باخت

یک نفر از دو روزنامه نگار آمریکایی «فلوریدا تی وی» هنگام تهیه گزارش خبری در «اورلاندو » در ایالت فلوریدا، بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

به گزارش مشرق، در این حادثه روزنامه نگار دیگر زخمی شد.

بر اساس این گزارش، به دنبال ورود مردی مسلح به منزلی در اورلاندو و تیراندازی وی به سوی اعضای یک خانواده، دختربچه ۹ ساله خانواده کشته و مادر وی نیز زخمی شد.

پلیس فلوریدا می گوید که هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این دو روزنامه نگار به دلیل تهیه گزارش از صحنه جرم هدف گلوله قرار گرفته اند یا خیر.

این گزارش می افزاید: خودروی این دو روزنامه نگار دارای علامتی نبود که نشان دهد آنها روزنامه نگار بوده اند.

بنابر اعلام پلیس، همچنین مشخص نیست چرا مرد مسلح وارد خانه این مادر و دختر شده و آنها را هدف گلوله قرار داده است.

در حال حاضر مادر این خانواده و خبرنگار زخمی به دلیل وخامت اوضاع در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

شمار بالای اسلحه (۱۲۰ اسلحه به ازای هر ۱۰۰ نفر)، قانون ناکارآمد محدودیت معاملات و آزادی حمل سلاح، نفوذ و قدرت چشمگیر لابی‌های پرقدرت اسلحه‌سازی در آمریکا از عوامل اصلی خشونت‌های مسلحانه در این کشور است.

موسسه افکارسنجی گالوپ در تازه ترین نظرسنجی خود، عنوان کرد که همزمان با موج جدید تیراندازی‌ها در کشور، بیشتر آمریکایی‌ها از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این نظرسنجی با ثبت رکوردی تازه در میزان نارضایتی عمومی از قانون حمل سلاح در آمریکا نشان داد که ۶۳ درصد پاسخ دهندگان گفتند از قوانین و سیاست‌های ملی در خصوص حمل سلاح ناراضی هستند.

این نتایج، بالاترین درصد نارضایتی آمریکایی‌ها از قوانین کنونی حمل سلاح را در ۷ سال گذشته نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    6 1
    اگر ایران بود هزار و یک داستان می سراییدن تا بگن کار حکومته!!
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 0
      چه کامنت حقی، واقعا ،چون آمریکا بزرگترین رسانه در دنیا رو در اختیار داره با جوسازی همیشگی بر ضد دشمنانش در سراسر دنیا و آروم نشون دادن غیر واقعی کشور پر از تنش و اضطراب خودش سعی داره که حقیقت رو کاملا برعکس و معکوس جلوه بده،فقط بدلیل همین یک قلم قانون اشتباه حمل سلاح حکومت، در آمریکا هر چند دقیقه یک کیان پیر فلک کشته میشه و نه تنها مقصر اصلی این اتفاق یعنی حکومت جوابگو نیست بلکه چنان موضوع مرگ هزاران فرد رو در سکوت محض خبری پیش میبرند که گویا مرگ انسانها موضوعی هست کاملا بی اهمیت که اتفاق افتاده اونقدر که حتی ارزش رسانه ای شدن رو هم ندارد، ولی میبینیم که همین اتفاق وقتی فقط و فقط یک بار به در ایران رخ میده لشکر سایبری که خبرسازی میکنه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    1 1
    مشرق همیشه خوش خبر باشی ،یه آمریکایی هم به درک واصل د

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس