کد خبر 1467282
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
واکنش مصر به جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس

وزارت خارجه مصر طی بیانیه‌ای جنایت امروز چهارشنبه صهیونیست‌ها در نابلس را که منجر به شهادت ۱۰ فلسطینی شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق از سایت شبکه روسیا الیوم، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: مصر نگرانی عمیق خود را از تشدید تنش‌های خطرناک اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابراز می‌کند.

وزارت خارجه مصر همچنین تاکید کرد: چنین اقداماتی هر روز بر پیچیدگی و وخامت اوضاع افزوده و تلاش‌ها برای رسیدن به آرامش میان طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی را تضعیف می‌کند.

در ادامه بیانیه مصر همچنین آمده است: این اقدامات بر شانس احیای روند صلح بر اساس تصمیمات مشروع بین‌المللی و اصل راه حل «دو دولتی» تأثیر می‌گذارد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

پس از این اقدام صهیونیست‌ها درگیری شدیدی میان آنها و فلسطینی‌ها شکل گرفت و طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در این درگیری‌ها ۱۰ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و ۱۰۲ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش امروز صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری،‌ رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

ابوعبیده سخنگوی «گردان‌های عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز با هشدار به اشغالگران درباره پیامدهای جنایاتشان علیه ملت فلسطین گفت که مقاومت غزه، جنایات روزافزون دشمن علیه مردم در کرانه باختری اشغالی را زیر نظر دارد و صبرش در حال پایان یافتن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    لااله الاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس