کد خبر 1467169
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۲۸۱۶ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران بعداز دو روز پیاپی رشد چشمگیر امروز در روند رو ب کاهش قرار گرفت به گونه‌ای که شخص کل در پایان معاملات با کاهش ۲۸۱۶ واحد به رقم یک‌میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهش ۳۸۷۱ واحد به رقم ۵۰۳ هزار و ۲۰۲ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۶ میلیون و ۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۴.۱ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۶۱ هزار فقره معامله و به ارزش ۹ هزار و۱۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی امروز با ۱۷صدم درصد کاهش همراه شد. این دو شاخص با معیار هم‌وزن ۷۶ صدم درصد عقب‌ نشستند.

شاخص آزاد شناور ۴۱ صدم درصد افت کرد. شاخص بازار اول بورس ۴۶ صدم درصد کاهش یافت، اما شاخص بازار دوم بورس به اندازه ۱۹ صدم درصد رشد کرد.

امروز نمادهای سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، فولاد مبارکه، شستا، پتروشیمی پارس و پتروشیمی جم به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای پتروشیمی خلیج‌فارس و ایران‌خودرو بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

افت شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته‌+نقشه

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۶۶ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۳۴۶ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک‌میلیون و ۱۹۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۶.۳ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۲۹۴ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۱ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

با این حساب ارزش معاملات امروز بورس و فرابورس به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد هرمزگان، پتروشیمی زاگرس، سنگ‌آهن گوهرزمین، انتخاب، پتروشیمی تندگویان، مدیریت انرژی امید تابان و صنعتی مینو به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشتند.

افت شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته‌+نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 0
    از همه چی پست میذارین جز دارایکم واقعا هنوز قبول ندارید وضعیت این صندوق چقدر افتضاحه ؟ دارا همیشه 5-6 هزار تومن بالاتر از پالایشی بوده الان هزار تومنم عقب مونده
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    سلام دوستان مجمع دارایکم در تاریخ 17 آبان ماه برگزار شد و نزدیک به 108 روز از برگزاری مجمع صندوق با هدف اصلاح اساسنامه صندوق و انتخاب بازارگردان می گذرد. با اینحال و در شرایطی که تنها یک هفته مهلت قانونی مدیر صندوق برای انتشار نتیجه مجمع در کدال می باشد، هیچ اطلاعیه ای پیرامون نتیجه مجمع منتشر نشده است. بر همه سهامدارن صندوق دارایکم فرض است که برای ادای حقوق خود نسبت به ثبت شکایت در سامانه های سازمان بورس، اقدام کنند. امید که خدا یاری کند. برای سرمایه خود ارزش قایل باشید و ثبت درخواست کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس