کد خبر 1467098
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
واکنش وزیر ارشاد به تحریم اتحادیه اروپا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: موضوع مهمی نیست و شما هم خود را درگیر این‌ موضوع نکنید.

به گزارش مشرق،محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: موضوع مهمی نیست و شما هم خود را درگیر این‌ موضوع نکنید.

شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا یکم اسفند ۱۴۰۱ پنجمین بسته تحریمی علیه ایران را در تداوم حمایت از اغتشاشات اخیر تصویب کردند. در بسته تحریمی جدید، دو نهاد و ۳۲ شخصیت ایرانی، از جمله وزرای فرهنگ و آموزش و پرورش، مقامات اطلاعاتی و نمایندگان مجلس به اتهام آن چه ارتباط با «سرکوب امنیتی معترضان» عنوان شده تحریم شده‌اند؛ ایران در اقدامی متقابل ۱۳ نهاد، ۱۵ فرد اروپایی و ٨ انگلیسی را تحریم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به توسعه زیرساخت های بخش فرهنگ اهتمام خواهد داشت، افزود: در حوزه نیروی انسانی نیز با پیگیری هایی که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، مصوبه ای آماده شده تا بخش مهمی از دغدغه های آنها برطرف شود.

اسماعیلی درباره ادغام خبرگزاری ها نیز گفت: خبرگزاری ها دو بخش است؛ گروهی که در زیرمجموعه وزارت ارشاد است که می خواهیم اینها را ساماندهی کنیم؛ گام بعدی در دولت است که نیازمند توافق های بین دستگاهی است که آن را پیش خواهیم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    به نظر خودت مهم نیست ولی از این بعد هر رگه ی مالی که ارتباطی با تو داشته باشه مصادره میشه
  • مسیحا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    یعنی این اقدام متقابلتون واقعا مشت محکمی به دهان استکبار فکر این اروپایی ها از خرید پراید و پژو و محصولات ایرانی محروم میشن حساباشون تو ایران مسدود میشه یارانه اشون قطع میشه عاقبت بدی در انتظارشونه........
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    این هم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ما !! اگر مسئولین ما به اندازه ارزانی سیاست میدانستند وضع ما این نبود ! درحالی که اکثریت کشورهای اتحادیه اروپا تحت تاثیر تبلیغات واطلاعات دروغی که ساخته و پرداخته دشمنان ایران است قرار گرفته اند آقای وزیر بجای اینکه در جهت رفع این ابهامات و تبعین واقعیت ها جهت ارشاد فریب خوردگان کاری بکند می گوید چیز مهمی نیست شما هم خودتان را درگیر این موضوع نکنید .چرا ? آقای وزیر اگر به شما به نا حق و دروغ تهمت ناروا بزنند نباید از خودتان دفاع کنید ? برایتان مهم نیست ? کشورهایی که براساس اطلاعات کذب و مغرضانه با دشمنان ایران و اسلام همراه شده اند را چه کسی یا نهادی بایدارشا د کند ?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس