هزار متهم در عملیات مقابله با سرقت در خراسان رضوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یکهزار متهم در عملیات گسترده مقابله با سرقت در این استان دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی روز دوشنبه افزود: طرح ضربتی مقابله با سرقت در ۶ روز گذشته در استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح در خراسان رضوی ٨٨١ متهم به سرقت و ۱۱۹ مالخر دستگیر شدند و از هزار و ١١٩ فقره پرونده سرقت رمزگشایی شد .

سردار تقوی خاطرنشان کرد: همچنین در جریان اجرای این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۲ متهم در ارتباط با پرونده های قتل دستگیر و ۶ پرونده جرایم جنایی نیز کشف شد.

طرح مبارزه با سرقت ٢۵ بهمن ماه جاری با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور همزمان با پایتخت، در هفت استان کشور آغاز شد.

این طرح به منظور مبارزه حداکثری با سرقت در استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، فارس، خوزستان و غرب اجرایی شد و پس از آن به کل کشور تسری یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    خدا قوت سردار رادان دلاور.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 1
    پس از قبل میشناختینشون!!!! خخخخخ
  • قفل ضد دیلم IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    اول اینکه اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب باشه که دیگه اصلا دزد نمیتونه از درب وارد بشه حتی اگر چوبی باشه و دوم اینکه اگر فرض بر این باشه که خونه مثل کاروانسرا اینقدر بی درو پیکره که دزدا میتوانند وارد شوند باید یک گاوصندوق واقعی بگیرند که قفل و رمز آن حتی توسط متخصص باز کردن گاوصندوق هم باز یا تخریب نشه و درب گاوصندوق هم واقعا ضد دیلم باشه و همچنین حتما باید به نوعی ساخته شده باشه که بشه به زمین و دیوارهای اطراف رول بولت بشه که دیگه دزدان راهی جز بریدن بدنه نداشته باشند که اگر هر کدوم این ویژگیها در گاوصندوق نباشه در واقع فقط یک جعبه آهنی دارند و نه یک گاوصندوق که باعث میشه تمام اموال ارزشمند را با توهم امنیت داخلش بگذارند که یکجا و با هم و بدون زحمت سرقت شوند. فقط چون نزدیک عیده و سرقتها چند برابر میشه، مخصوصا با این حجم از دلار و سکه که تو خونه ها نگهداری میشه باید روی این نکته مهم هم تاکید کنم که ضد سرقت بودن گاوصندوق به ادعاهای فروشنده نیست بلکه به ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت هستش که یک فروشنده معتبر ارائه میکنه که اگر به هر صورت سرقت شد خسارات سرقت را پرداخت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس