کد خبر 1465998
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
واکنش کاپیتان ایران بعد از درخشش با فاینورد

کاپیتان تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با فاینورد در لیگ هلند واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ هلند، فاینورد به مصاف آلکمار رفت و به برتری ۲ بر یک رسید. در این بازی جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد قرار گرفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد و نمایشی عالی از خود به جا گذاشت و توانست گل اول فاینورد را با یک ضربه سر به ثمر برساند.

جهانبخش در مصاحبه با شبکه «ESPN» گفت: در چند روز گذشته ما در این موقعیت‌ها تمرین‌های زیادی انجام داده‌ایم. می‌دانستیم که اگر اوساما (ادریسی) یا کویلیندشی (هارتمن) در سمت چپ حرکت می‌کردند، باید به موقعیت های دور از چارچوب چشم می بستیم.(باخنده) خوشبختانه امروز توپ وارد دروازه شد.

 واکنش کاپیتان ایران بعد از درخشش با فاینورد

وی افزود: فاینورد و آلکمار تیم هایی هستند که واقعاً فوتبال بازی می کنند، بنابراین من انتظار نداشتم که بازی با توپ های بلند زیاد باشد. باید برای توپ دوم می جنگیدیم. ما موقعیت های زیادی خلق نکردیم، اما در لحظات مناسب گل زدیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه عنوان کرد: ما بهترین فوتبال خود را بازی نکردیم، اما نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. ما هنوز در اوج هستیم. مثل فینال وارد این بازی شدیم. ما مقابل آژاکس و آیندهوون امتیاز کمی کسب کردیم و نمی خواستیم این اتفاق دوباره تکرار شود. هنوز این فصل طولانی ادامه دارد و صحبت کردن درباره قهرمانی زود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس