کد خبر 1465948
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
اعلام نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر در قدس اشغالی

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن قدس و دیگر مناطق فلسطینی، نافرمانی مدنی اعلام کردند.

به گزارش مشرق، گروه‌های ملی و اسلامی و جنبش جوانان در اردوگاه شعفاط، از بامداد فردا یکشنبه نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر و نهادهای آن اعلام کردند.

در بیانیه مطبوعاتی این گروه‌ها آمده است: «این نافرمانی مدنی در واکنش به جنایت‌های کابینه افراطی و نژادپرستانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در قدس و تمامی مناطق فلسطینی به ویژه اقدامات انتقامجویانه، سرکوبگرانه، شکنجه ، ظلم و تحقیر روزانه فلسطینیان در گذرگاه اردوگاه شعفاط است».

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز»، این گروه‌ها از کارگران فلسطینی خواستند تا از حضور در محل کار خود در اراضی اشغالی خودداری کرده و هر گونه تعامل با رژیم اشغالگر اعم از اجرای معاملات رسمی، پرداخت قبوض، عوارض و مالیات شهرداری این رژیم را تحریم کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین همچنین خواستار بسته شدن جاده منتهی به گذرگاه اردوگاه شعفاط و ممانعت از عبور و مرور افراد از این گذرگاه شد.

رژیم اشغالگر اسرائیل اخیرا تجاوزات روزانه علیه ساکنان اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را تشدید کرده و با بستن گذرگاه در برابر رسیدن فلسطینیان به دانشگاه‌ها و محل کار خود مانع‌تراشی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس