کد خبر 1465893
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
استقلال و یک تغییر احتمالی/ ترکیب استقلال مقابل ملوان مشخص شد

با توجه به شرایط موجود بین بازیکنان استقلال سرمربی این تیم برای دیدار حساس مقابل ملوان با کمترین تغییر تیمش را به میدان می فرستد.

به گزارش مشرق، نگاهی به ترکیب تیم استقلال در ۲۰ هفته رقابت‌های لیگ برتر، مسابقه سوپرجام و دیدار جام حذفی مشخص می‌کند این تیم تا پیش از هفته هجدهم، تحت هیچ شرایطی دو بازی شبیه به هم، با یک ترکیب ثابت را تجربه نکرده بود.

اما این وضعیت حالا متفاوت شده است. سرمربی پرتغالی استقلال پس از پیروزی مقابل تیم مس کرمان در هفته هجدهم، در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان با ترکیب ثابت و بدون تغییر (منهای سید حسین حسینی که از مصدومیت برگشت و جایش را از علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر پس گرفت) به میدان رفت.

حالا در آستانه بازگشت دوباره استقلال به رقابت‌های جام حذفی از اردوی استقلال خبر می‌رسد این تیم باز هم با کمترین تغییر و جابجایی در ترکیب خودش به میدان خواهد رفت.

استقلال و یک تغییر احتمالی/ ترکیب استقلال مقابل ملوان مشخص شد

دروازه و خط دفاعی

این تیم حالا با رسیدن سیلوا و پشت سر گذاشتن خطر مصدومیت در خط دفاعی باز هم ترکیب چهار نفره کوین یامگا در راست، رافائل سیلوا و عارف غلامی در وسط و جعفر سلمانی در چپ را در ترکیب خود جای خواهد داد. همچنین پشت سر این چهار بازیکن کاپیتان استقلال سید حسین حسینی می ایستد که در بازی قبل مقابل پیکان نیز کلین شیت کرد.

خط هافبک با حضور چشمی

تیم استقلال در خط هافبکش همچنان با بهره گیری از تجربه و توان فنی روزبه چشمی این بازیکن را جلوی چهار مدافعش قرار خواهد داد. در کنار چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند دیگر هافبک‌های استقلال هستند که در کار دفاعی و تهاجمی به مدافعان و مهاجمان کمک می کنند.

خط حمله ۱۲ گله

مثلث خط آتش استقلال که در چهار بازی اخیر زمینه ۱۲ بار گشودن دروازه حریفان را فراهم کرده در بازی بعد نیز متشکل از قائدی وینگر چپ، محمد محبی وینگر راست و ارسلان مطهری نوک حمله است.

استقلال و یک تغییر احتمالی/ ترکیب استقلال مقابل ملوان مشخص شد

تنها تغییر احتمالی!

تنها احتمال موجود در ترکیب استقلال بابت تغییر در ارنج این تیم، نرسیدن سیلوا به شرایط بازی است که از اردوی این تیم خبر می رسد مدافع بلند قامت برزیلی هیچ مشکلی برای بازی ندارد. گرچه در غیر این صورت احتمال دارد روزبه چشمی به جای سیلوا در خط دفاعی به میدان برود. او در بازی دور برگشت لیگ هم در دیدار با همین تیم گیلانی در پست دفاع وسط بازی کرد و یک گل هم زد. در اینصورت زبیر نیک نفس در خط هافبک به جای چشمی میدان می رود. البته این احتمال خیلی کم است.

لازم به توجه است؛ دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز دوشنبه اول اسفند از ساعت ۱۵ و ۳۰ در زمینه استادیوم آزادی برگزار می شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    2 0
    استقلال امسال دو تا جام هم میبره بالا سر عجب تیمیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس