کد خبر 1465624
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
‌

فرماندار الیگودرز گفت:با تلاش عوامل راهداری از صبح امروز راه ارتباطی ٨٠ روستای دیگر در الیگودرز بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، ایمان خسروی ظهر امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر به آخرین وضعیت انسداد راه‌های روستایی این شهرستان در پی بارش‌ سنگین برف اشاره کرد و گفت: به دلیل کولاک شب گذشته راه چند روستای دیگر مسدود شد اما با تلاش صورت گرفته از صبح تا کنون راه ٨٠ روستا بازگشایی شد و بازگشایی راه ١٣٠ روستا مانده است که راهداران مشغول تلاش هستند.

وی افزود: راه‌های اصلی شهرستان الیگودرز بازگشایی شده است اما مشکل اصلی ما گردنه‌های اصلی شهرستان است که از ٧ گردنه توانسته‌ایم دو گردنه را بازگشایی کنیم.

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه در جهت تسریع در خدمت رسانی از سایر شهرستان‌ها از جمله مرکز استان کمک گرفته شده است، بیان کرد: ٢٧ دستگاه ماشین آلات سنگین هم اکنون در شهرستان در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ٢۴ ساعت آینده راه ارتباطی همه روستاهای الیگودرز بازگشایی شود.

خسروی به کمک رسانی به روستاهای گرفتار در برف اشاره کرد و گفت: با کمک هلال احمر ٨ پرواز دیروز و ٣ پرواز امروز به منظور امدادرسانی و ارسال محموله‌های کمکی انجام شد.

فرماندار الیگودرز در ادامه مستهلک بودن تجهیزات را از عمده ترین موضوعی که کار امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند برشمرد و افزود: یکی دیگر از مشکلات ما ضعیف بودن زیرساخت‌ها است چنانکه ٧٠ روستای ما راه آسفالت ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    مردم گرفتارند واقعا دولت باید کمک کند وگرنه مردم آسیب می‌بینند چون مردم ضیف اند چیزی ندارند کمک همدیگر کنند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس