کد خبر 1465452
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
تأکید وزیر خارجه ژاپن بر همکاری تنگاتنگ با ایران

وزیر امور خارجه ژاپن در پیامی ضمن تبریک به همتای ایرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری تنگاتنگ با جمهوری اسلامی ایران در راستای صلح و ثبات جامعه بین‌الملل و منطقه خاورمیانه تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «هایاشی یوشی ماسا» وزیر امور خارجه ژاپن در پیامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ژاپن در این پیام بر همکاری تنگاتنگ با وزیر امور خارجه کشورمان برپایه روابط دوستانه و دیرینه دو کشور، در جهت صلح و ثبات جامعه بین‌الملل و منطقه خاورمیانه تأکید کرد.

پیش از این نیز وزرای خارجه روسیه، بلاروس، گرجستان، موریتانی، سوریه، ترکمنستان، قطر، کوبا، کرواسی، قرقیزستان، صربستان، الجزایر، ونزوئلا، رومانی، بلغارستان، هند، مغولستان، ماداگاسکار، پاکستان، چین، تاجیکستان، مجارستان و تایلند،اندونزی و سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان از جمله مقاماتی بودند که در پیام‌های تبریک جداگانه خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. علاوه بر این، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل نیز در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 0
    بله همونطور که می‌بینید ایران منزوی شده!!
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    ژاپن از آمریکا اجازه گرفته😁

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس