کد خبر 1465448
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
سایپا

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث پیامبر قرار است پیش فروش محصولات خود را به مدت ۳ روز از هفته آینده آغاز کند.

به گزارش مشرق، پیش فروش ۴ محصول گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) (طرح عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)  آغاز می شود. 

در این دوره شرکت خودروسازی سایپا ۴ خودرو ساینا S دوگانه سوز، کوییک - مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX را با زمان تحویل آبان لغایت اسفند ۱۴۰۲ به متقاضیان ارائه خواهد کرد. 

متقاضیان از ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۱.۳۰ می توانند جهت پیش ثبت نام به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com  وارد شوند و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و پیش ثبت نام به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۱۴۰۱.۱۲.۲ اقدام کنند.

متقاضیان باید تا پایان مهلت پیش ثبت نام نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی، حداقل به مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در حساب وکالتی اقدام و تا آغاز ثبت نام، وجه مذکور را در حساب خود حفظ کنند. 

لازم به ذکر است در مرحله پیش ثبت نام، اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد. بدیهی است مبلغ واریزی در حساب وکالتی شخص متقاضی باقی می ماند و هیچگونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی پذیرد و در این خصوص هیچگونه مسئولیتی بر عهده گروه خودروسازی سایپا نیست.

متقاضیان حائز شرایط مطابق مفاد بخشنامه می توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۲.۳ به آدرس https://saipa.iranecar.com جهت ثبت نام و پرداخت یکباره وجه مطابق جدول بخشنامه از طریق درگاه اینترنتی تا تکمیل ظرفیت اقدام کنند. لازم است واریز وجه به حساب شرکت سایپا/پارس خودرو صرفاً توسط شخص متقاضی و از حساب ایشان صورت پذیرد.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز همزمان از ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۱.۳۰ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان  این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی شود. 

از جمله شرایط عمومی بخشنامه برای ثبت نام متقاضیان خرید محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها است که بر این اساس هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم است. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های خودروساز نداشته باشد. 

*تاریخ و نحوه ثبت نام اصلی

ثبت نام اصلی از ۲ اسفند آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بنابراین متقاضیان ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ  دوم اسفند ۱۴۰۱ در صورتی که مطابق فرآینداعلام شده دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه و  پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ اول اسفند ۱۴۰۱ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند و همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ دوم اسفند ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    20 0
    خاک تو سرتون با این کیفیت و قیمت و نحوه تحویل دادنتون
  • سمیه سادات اسماعیلیان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 3
    سلام علیکم خدا قوت خوب وسللامت باشید
  • مرادی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 0
    قرعه کشی اسفندماه کی هست
  • بی نشان IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    2 0
    خداازتون نگذره من همه کارهای ثبت نام روانجام دادم ولی گزینه واریزوجه قرعه کشی نیومدمردم ومسخره خودتون کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس