کد خبر 1465406
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دستگیری قاتل یک گلستانی پس از ۷ سال در مازندران/ داماد اعتراف کرد

جانشین انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: قاتل یک گلستانی که در سال ۱۳۹۵ مرتکب قتل شده بود در قائمشهر مازندران دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین نوروزی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره مفقودی فردی در سال ۱۳۹۵ در شهر فاضل آباد و پیگیری خانواده وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی علی آباد کتول قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، سرانجام موفق به شناسایی قاتل در شهرستان قائمشهر استان مازندران شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضائی، مأموران پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر اعزام و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

نوروزی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس چاره‌ای جز اقرار نداشته و به قتل مرد ۵۵ ساله اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول با اشاره به اعترافات قاتل که داماد خانواده است، بیان کرد: مقتول در سال ۱۳۹۵ برای انجام کار به شهرستان قائمشهر رفته که در آنجا به قتل رسیده و در مکانی دفن شده بود.

وی گفت: متهم علت این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس