تساوی پرگل در دربی امیدها؛ استقلال با برهانی در آستانه‌ قهرمانی

دربی امیدهای کشور با تساوی به اتمام رسید تا شاگردان آرش برهانی در تیم استقلال برای قهرمانی نیاز به یک امتیاز در سه دیدار انتهایی خود داشته باشند.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

این دیدار جذاب و پرحاشیه چهار گل داشت. ابتدا شاگردان محمود انصاری با ۲ گل علی بابایی و رضا فلاحت‌نژاد در دقایق ۷۷ و ۸۳ از رقیب سنتی خود پیش افتادند اما این پایان ماجرا نبود و تیم تحت هدایت آرش برهانی بازگشتی بزرگ به بازی داشت.

احسان اسکندری و مهدی فرج‌پور در دقایق ۸۵ و ۸۷ برای تیم آبی‌پوش میدان گلزنی کردند و بازی را به تساوی ۲ بر کشاندند. پس از این ۲ گل بین بازیکنان و اعضای کادرفنی ۲ تیم درگیری‌هایی به وجود آمد که پس از چند دقیقه مرتفع شد.

استقلالی‌ها با این تساوی ۶۲ امتیازی شدند. آنها در صورت پیروزی در شهرآورد امیدهای پایتخت می‌توانستند جشن قهرمانی بگیرند ولی حالا به یک امتیاز از سه بازی باقیمانده‌ خود احتیاج دارند و جشن قهرمانی‌شان به تاخیر افتاد.

پرسپولیس نیز با یک امتیاز مذکور ۵۲ امتیازی شد و نتوانست فاصله‌ خود را با استقلال کم کند و همچنان با ۸ امتیاز اختلاف در پله‌ دوم باقی ماند و تقریبا شانس قهرمانی را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس