امیر آشتیانی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امسال تولید محصولات دفاعی در کشور حدود سه برابر و صادرات آن حدود پنج برابر نسبت به پارسال افزایش داشته است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا الان انجام داده است رشد قابل ملاحظه‌ای در همه ابعاد داشته است.

وی افزود: حرکت‌هایی را که در وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم، حرکت‌های جهشی است که انشاءالله همه به نتیجه رسیده به طوری که شرایط ما در حوزه دفاع و صنعت دفاعی شرایط بسیار ایده‌آلی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: نیروهای مسلح ما با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و ما هم تا جایی که در توانمان است، تلاش می‌کنیم که نیروهای مسلح را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم.

امیر آشتیانی بیان کرد: هم به نیروهای مسلح و سایر جبهه‌ها کمک می‌کنیم و آنها را هم تقویت می‌کنیم که بتوانند به بحث دفاع کمک کنند.

وی درباره شناسایی عوامل پهپادی در اصفهان گفت: اینگونه اتفاقات، در بسیاری از کشورها ممکن است اتفاق بیفتد. دشمن‌های ما از روی ضعف است که هر کاری انجام می‌دهند و علت آن هم این است که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام بین الملل به شکلی است که آنها از سر ضعف و استیصال دست به کارهای ایذایی اینچنین می‌زنند که چندان مهم نیست و الحمدالله نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند

امیر آشتیانی افزود: در زمینه شناسایی هم کارهایی انجام می‌دهند که نتایج آن در آینده اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    4 0
    خیلی از این مطلب خوشحال شدم
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    4 0
    آفرین. هزار آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس