کد خبر 1465108
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
تکذیب شایعه رفتن فتاح به دولت

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:خبرهای خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرسال تقریباً در بهمن و اسفند ماه این برنامه برگزار می‌شود گفت: افتتاح‌های بسیاری را در سال داریم و اما این طرح‌های محرومیت زدایی استثنا است.

وی ادامه داد: اولین توصیه مقام معظم رهبری به بنده توانمندسازی و محرومیت زدایی است و باید از منابع بنیاد مستضعفان برای کمک به محرومان بهره ببریم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه همه منافع بنیاد در خدمت محرومان است گفت: اگر کاری اقتصادی می‌کنیم و درحال به پایان رساندن آزادراه تهران شمال هستیم برای غلبه بر تحریم و تقویت کشور است.

فتاح ادامه داد: بنیاد مستضعفان متوقف هیچ چیزی نبوده است و و پروژه‌ای نیست که به دلیل تحریم در کشور پیش نرفته باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صورت‌های مالی بنیاد مستضعفان منتشر می‌شود یا خیر گفت: ۳۶ شرکت بنیاد بورسی است و حتماً در سامانه‌ها صورت‌های مالی منتشر خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه در کلانشهرها کاری نمی‌کنیم گفت: تمام برنامه‌های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم پیش می‌رود و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان خود مولد سازی را انجام داده و آماده است تا این تجربه را با دولت منتقل کند و اموال راکد را با فروش و واگذاری به اشتغال، سدسازی و پروژه‌های خود تبدیل می‌کند و واگذاری‌ها در بستر تفاهم نامه است.

وی با اشاره به افتتاح آزادراه تهران شمال گفت: خبرهای خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خبرهایی در رابطه با رفتن شما به دولت وجود دارد گفت: هیچ خبری مبنی بر رفتن من به دولت وجود ندارد محکم سر جای خود ایستاده‌ایم و در دولت هم خبری نیست البته با دولت همراهی داریم و ۲۲ مدیر بنیاد به دولت رفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس