به گزارش مشرق،مرضیه وحید دستجردی می‌گوید: امام (ره) فرمودند «چیزی که ما می‌بینیم همه جای کشور، از دورافتاده‌ترین روستاها تا شهرها، همه مردم یک حرف را می‌زنند. این نشان می‌دهد که این انقلاب یک انقلاب الهی است و از جانب خود خداوند هست».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 2
    آخیییی
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 2
    الکیییییییییی
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    3 4
    مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور بی سابقه خود نشون دادن اکثریت مطلق و قریب به اتفاق ایرانیها طرفدار گفتمان اسلام و انقلاب هستن. با این حضور حجت بر مسولین تمام شد و دیگه بهانه ای برای مماشات با شکنندگان حریم اسلام و انقلاب و بویژه بی حجابها ندارن. لذا لازمه در اسرع وقت برخورد شدید و بی اغماض با بی حجابی رو آغاز کنن و نشریاتی هم که از اونا حمایت میکنن رو تعطیل کنن. در غیر اینصورت علاوه بر زدن ریشه نظام ، در نزد خداوند هیچ پاسخی نخواهند داشت. ضمنا بهانه تکراری و نخ نمای «کار فرهنکی» رو بذارن کنار...
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    2 2
    هیچ عاقلی از حجاب و پوشش گریزان نیست. پوشش نشان شخصیت فرد است. برهنگی مختص انسانهای اولیه بوده. جلوه گری شیطان در انسان بیحجاب هویداست. حتی بر تن جنازه هم پارچه ای میپیچند به اسم کفن. بسیاری از این بی حجابها در امر بهداشت فردی بی تفاوت هستند و تمرکزشان به آرایش میباشد، و از دلایل بالا رفتن آمار طلاق در قشر بیحجاب رعایت نکردن بهداشت فردی است.
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 1
    اکثریت زنان در انقلاب و پس از انقلاب حجاب را به عنوان یک دستور شرعی وپوششی برای نقش آفرینی اجتماعی جدی انتخاب کرده و همواره بر حجاب اسلامی تاکید کردند اما باز اقلیتی بودند که از همان ابتدای انقلاب و در حالی که حجاب می رفت قانون شود بیانیه دادند که در میدان فردوسی جمع شوند و علیه حجاب !تظاهرات کنند عمق این خباثت بهائیان ، ساواکی ها، سلطنت طلبان ، کمونیست ها و جبهه ملی و... و حرکت علیه حجاب را فقط امام خمینی و امام خامنه‌ای فهمیدند امام خمینی فرمان مقابله با این حرکت مزورانه علیه حجاب را صادر فرموده و مردم به مقابله پرداختند و امام خامنه‌ای نیز در بیانات مختلف از شرعی و قانونی بودن حجاب سخن گفتند و فرمودند«غرب با کشف حجاب متوقف نمی شود بلکه قدم اول کشف حجاب است همان طور که در غرب می بینید»(نقل به مضمون) این عوامل داخلی غرب در طیف اصلاح طلبان فاسد منافق عبارت«حجاب اجباری » که ساخته و پرداخته سازمان های جاسوسی بود سال ها تکرار کردند تا روز «زن زندگی و آزادی فساد و فحشا با رمز مهسای ملعونه »رسید که باز نواده های همان اقلیت فاسد به میدان آمده و با کشف حجاب و مانور بی حجابی ضمن دهن کجی به دستور شرعی قانون حجاب را زیر پا گذاشته و به این رفتار غیر شرعی و غیر قانونی تأکید می کنند. این که گفته شود حجاب امر فرهنگی است نهایت ساده لوحی و بی مسئولیتی است. حجاب یک امر به شدت حاکمیتی است شیطان بزرگ با ابزار بی حجابی تمام سیاست های ابلیسی و سرمایه داری خود را پیش می برد و نظام اسلامی نیز با تاکید بر حجاب اسلامی باید در برابر شیطان بزرگ و سیاست های ضدبشری و ضد زنش سنگر مقاومت بسازد و الا پدیرفتن این که حجاب امر فرهنگی و یا اختیاری و هر عبارت دیگر ابلبسی ، شیطان بزرگ آمریکا گام به گام پیش آمده و ساختارهای نظام اسلامی را مورد مخاطره قرار خواهد داد. حجاب قدرتمندترین سلاح نظام اسلامی در برابر شیطان بزرگ است و بی حجابی ابزار برنده شیطان بزرگ آمریکا است. نبرد نهایی ، در زمین حجاب و بی حجابی است. تاکید شیطان بزرگ و ضد انقلاب و شعار چیان زن زندگی آزادی فحشا برای پیشبرد این راهبرد است . اشتباه نکنیم حجاب فقط یک قطعه پارچه نیست بلکه یک سبک زندگی پاک در برابر بی حجابی و زندگی شیطانی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس