کد خبر 1464313
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
بازیکن ۱۰ امتیازی بارسلونا!

باریکن جوان بارسلونا در فصل جاری ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده و به تنهایی ۱۰ امتیاز برای تیمش کسب کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از اوپتا، بارسلونا در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال رفت. آبی‌اناری‌ها در این بازی با تک گلی که پدری به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کنند.

پدری در فصل جاری نمایش درخشانی در ترکیب آبی اناری‌ها داشته است و برای چندمین بار است که تیم با گل‌های او امتیاز به دست می‌آورد.

پدری در فصل جاری ۶ گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است و گل‌های او به تنهایی ۱۰ امتیاز برای تیم کسب کرده‌اند که از این حیث در بین بازیکنان بارسلونا بهترین آمار است.

در بین بازیکنان شاغل در لالیگا علاوه بر پدری تنها یک بازیکن وجود دارد که گل‌های او باعث شده است تا تیمش ۱۰ امتیاز کسب کند و او کسی جز ایگلاسیاس، بازیکن رئال بتیس نیست. این بازیکن هم در فصل جاری ۹ گل برای تیمش به ثمر رسانده است و به تنهایی ۱۰ امتیاز کسب کرده است.

بارسلونا با پیروزی که برابر ویارئال به دست آورد ۵۶ امتیازی شد تا هم جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند و هم اختلافش را با تیم دوم جدول رده‌بندی که رئال است به ۱۱ امتیاز افزایش دهد البته رئال یک بازی عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن اختلاف به ۸ امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس