کد خبر 1464247
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
سرقت

زن جوانی که در پوشش مسافر، سوار خودروهای گرانقیمت مردان هوسران پولدار می شد و سپس با طرح نقشه شیطانی، کارت بانکی طعمه خود را می ربود، در حالی دستگیر شد که از آخرین طعمه، تعدادی سکه هم سرقت کرده بود.

به گزارش مشرق، به دنبال چندین گزارش سرقت کارت های بانکی و دستبرد ده ها میلیونی به حساب شاکیان، پرونده های جداگانه ای در مراکز انتظامی مشهد تشکیل شد و مورد بررسی های پلیسی قرار گرفت اما با افزایش پرونده های مذکور، این ماجرا شکل مرموزی به خود گرفت چرا که همه مال باختگان از تمکن مالی برخوردار بودند و بسیاری از آنان برای حفظ آبرو، بخش هایی از قصه سرقت کارت بانکی را سانسور می کردند و فقط مدعی بودند که فردی کارت عابربانک آن ها را ربوده و ده ها میلیون تومان از حساب بانکی برداشت کرده است.

با توجه به اهمیت سرقت های رمز آلود مذکور، سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) با صدور دستورهای ویژه ای برای واکاوی این ماجرا از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد خواست تا با استفاده از فناوری های نوین پلیسی به ردیابی عامل یا عاملان دستبرد به حساب های بانکی بپردازند.

طولی نکشید که چند پرونده روی میز کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و گروهی کارآزموده از کارآگاهان با هدایت سرگرد حسن رحیم پور (رئیس پایگاه شرق آگاهی مشهد) به تجزیه و تحلیل این ماجرا پرداختند.

بررسی های کارشناسی آن ها نشان داد: همه مال باختگان دارای خودروهای سواری گران قیمت هستند اما برخی از آن ها از یک زن مسافر سخن گفته اند که به دلیل دلسوزی از حاشیه خیابان سوار کرده اند تا او را به مقصد برسانند.

از سوی دیگر ردیابی خریدهای بانکی نام زنی را روی گزارش های پلیس حک کرد که با کارت های سرقتی از طلافروشی ها و دلالان دلار در خیابان امام خمینی (ره) خرید کرده است. آرام آرام ماجرای رمزآلود کارت های بانکی روی این زن متمرکز شد و کارآگاهان با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان دریافتند که او زنی سابقه دار و اهل یکی از استان های غربی کشور است اما او سال گذشته از زندان آزاد شده و نشانی ثابتی در اسناد و مدارک پلیس نداشت.

این گونه بود که کارآگاهان فرضیه اسامی مستعار را نیز در دستورکار قرار دادند و سپس در پیگیری سرنخ های دیگر به یک طلافروشی در بولوار شهید مفتح (سی متری طلاب مشهد) رسیدند که شقایق (متهم تحت تعقیب) از آن طلافروشی خرید کرده بود.

همزمان بازبینی دوربین های مدار بسته در مراکز خرید نیز تردیدی برای کارآگاهان باقی نگذاشت که او از تبهکاران حرفه ای و سابقه دار است که قبلا نیز در دام قانون گرفتار شده بود.

بنابراین کارآگاهان با هماهنگی و دستورهای محرمانه قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به سراغ طلافروش رفتند که مشخص شد زن مذکور ۳ هزار و ۹۰۰ دلار هم برای تبدیل به ریال در اختیار طلافروشی گذاشته است.

با همکاری طلافروش بلافاصله کارآگاهان با این زن ۳۷ ساله قرار صوری گذاشتند تا باقی مانده پول هایش را تحویل بگیرد. ساعتی بعد وقتی شقایق وارد طلافروشی شد ناگهان دستبندهای قانون به دستانش حلقه خورد و به مقر انتظامی انتقال یافت.

ترفند زن جوان برای سرقت از مردان پولدار

این زن جوان که ابتدا سعی داشت خود را بی خبر از ماجرای سرقت از عابربانک ها نشان دهد، هنگامی که در برابر اسناد و مدارک مستند قرار گرفت و تصاویر خود را در دوربین های مدار بسته دید به ناچار لب به اعتراف گشود و راز سرقت های ده ها میلیونی را فاش کرد. از سوی دیگر بررسی های تخصصی و کنکاش های پلیس در ماجرای این سرقت ها نشان داد زن دستگیر شده، با آرایش های غلیظ در پوشش مسافر کنار خیابان ها منتظر طعمه های پولدار می ایستاد و هنگامی که راننده ای از سر دلسوزی یا برخی پولداران هوسران او را برای رساندن به مقصد سوار می کردند به عشوه های شیطانی متوسل می شد تا نقشه زیرکانه خود را اجرا کند.

متهم پرونده سرقت های عابر بانک، پس از جلب اعتماد طعمه خود، چنین وانمود می کرد که تشنه یا گرسنه است! سپس از راننده ای که فریب عشوه های شیطانی را خورده بود، تقاضا می کرد تا برای او آبمیوه ، پیتزا یا ساندویچ بخرد. او در ادامه نقشه اش بلافاصله پشت سر راننده از خودرو پیاده می شد و در فروشگاه کنار وی می ایستاد هنگامی که راننده رمز کارت بانکی را با صدای بلند به فروشنده می داد تا بهای خرید آبمیوه یا اغذیه را بپردازد، او بی درنگ شماره رمز را حفظ و بعد یادداشت می کرد.

این خلافکار حرفه ای که حالا نیمی از نقشه اش را اجرا کرده بود با استفاده از طنازی های شیطانی و فریبنده، راننده خودرو را به خلوتگاه می کشاند ودر یک فرصت مناسب، کارت بانکی او را می ربود و از طعمه خود جدا می شد. راننده پولدار نیز زمانی به سرقت کارت عابربانک خود پی می برد که پیامک برداشت های ده ها میلیونی روی گوشی تلفن اش نقش می بست! اگرچه برخی از رانندگان به خاطر حفظ آبرو یا ترس از رسوایی احتمالا شکایتی را مطرح نکرده اند اما بررسی های پلیس در پرونده آخرین طعمه وی، که یک مرد جوان است، بیانگر آن بود که زن مذکور چندین سکه طلای بهار آزادی را نیز از کیف دستی وی به همراه کارت عابربانک به سرقت برده است.

اگرچه متهم این پرونده فقط به ۳ فقره سرقت با شیوه و شگرد یاد شده اعتراف کرده است اما تاکنون ۶ نفر از مال باختگان وی را شناسایی کرده اند. در همین حال یک مقام انتظامی از افرادی که طعمه عشوه های شیطانی این زن جوان شده اند، خواست برای اعلام شکایت به پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت و اسرار آن ها به طور کامل در پرونده محرمانه باقی می ماند و هیچ کس از اسامی و علت مراجعه آنان به پلیس مطلع نخواهد شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مصطفی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    32 6
    تو این زمینه عربستان از ما جلوتره؛ یک مسجد در جده هست هر دوشنبه دست و گردن سارق هارو قطع می کنند. احکام الهی رو قطع می کنید و فریب رنگ و لعاب غرب رو می خورید این گرفتاری هارو هم داره. یا رومی روم باشید یا زنگی زنگ./ یا طناب دارو انتخاب کنید یا طلای ناب/ چرا مسولین ما انقدر یک بام و دو هوا هستند آخه؟
    • علیرضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 14
      شما این کشور را با طالبان و داعش اشتباه گرفته اید ،الان دیگه دنیا رو همه چیز ما حساس شده ،نمیشه که هر کس که مرتکب بزهی شد نقره داغ تو گلوش بریزند.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      باز هم مثل هر روز و این خبرها غربگرا هم مرد هوسران پولدار ! رانت خوار رشوه بده پارتی باز مختلس پولدار اهل سفر به تایلند دبی انتالیا و فرنگ !!! و زن هرزه باز هم ززززززززن زندگی ازادی و معضلات حاد اجتماعی
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 1
      خوب عربستان خوبه یا بده
    • DE ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      اونجوری که آقایان مصطفی و علیرضا گفتند هم خوب است هم بد.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    26 2
    فاحشه دیگه، اسمِ دیگه اش را نمی گم
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      4 3
      بی‌تربیت ادب داشته باش اگه مردهای هوسران تو شهر جولان ندن زنی این کاره نمیشه پس حق مردهای هول همینه که ازشون سرقت بشه والا اگه مردی دنبال زن دیگه نباش پس هربلای سر این مردها بیاد تازه کمشون هست هوس ران شدن تو شهر جولان میدن
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      دمش گرم، ناز شصت اش. رابین هودیه واسه خودش.
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 4
      جوش نزن، چه مرد هوسران باشه یا نباشه خلاصه این زن بد است، حالا چرا اینقدر بهت برخورده
    • احسان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 1
      نظارتی براین سایت نیست!؟ واقعا تاسفه الفاظ زشت وزننده که بداموزی داره رامنتشرمی کنیدانهایکه عفت کلام ندارند تربیت خانواده گیشان را نشان میدهند
    • وطن پرست DE ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      14 0
      دقیقا. اگر زن... تو شهر جولان نده مرد هوسرانی هم پیدا نمی شه. متاسفم برای مشرق که جرم و جنایت های زنان رو بزک می کنه ولی اشتباهات مردان را به خشونت امیز ترین شکل نمایش می ده.
  • سارا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    28 2
    فقط میتونم بگم خاک تو سلیقه مردایی که این داغونو سوار میکردن
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      5 1
      درستش این بود که به جای دستگیر نمودن این زن , اون پولدارهای بی درد بی غیرت هوسران را دستگیر می کردن و حد بر اونها جاری می کردن.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      1 0
      احسنت سارا خانم ، البته فکر کنم فیلمهای جدید هالیوودی که هر قورباغه ای رو به اسم دختر خوشگل با هنرپیشه های مرد خوش تیپ نشون میده هم بی ااثر نبوده !!! من که خودم با لودر هم از روی این کلنگی رد نمیشم !!! خخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      سارا حسودی ات شده؟
    • DE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      قیافه ی ترانه علیدوستی را بدون آرایش ندیدی چقدر وحشتناکه بعد از دیدنش آدم باید صدقه بده.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    25 1
    دختر دزد بوده اونوقت میگید مسافر آخه کجای دنیا یارو با ماشین ده میلیاردی مسافر کشی میکه بعضی وقتها تیترهاتون خیلی مضحکه.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 1
      دختره دزد بوده درست ولی این آقایون چی لابد عیسی مسیح
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      شما کوتاه بیا آبروداری کرده!
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 1
    حالااینجا فقط سرقت مشکل قانونی داره پس هوسرانی آقایون چی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    اینکه نوشته طنازی شیطانی و مدام تکرار کرده انگار مرد نباید از خودش اراده و قدرت مقاومت در برابر نفس اماره رو داشته باشه! متاسفم برای جنس خودم یعنی مرد که خیلیامون اینقدر اسیر هوای نفس هستیم. مگر چند تا زن بد طینت مثل این توی مملکت داریم اما همین تعداد کم میتونن اینهمه مرد رو اینطوری گول بزنن.
    • وطن پرست DE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      با این اوصاف همه باید یوسف پیامبر باشن. نه اقاجون خیلی از مردای ما اراده ندارن. حالا باید چیکار کنن؟ شکار زن های سواستفاده گر بشن؟ امیدوارم وقتی برای برادر خودت پیش اومد اون وقت بهش درس اراده بدی. شماها برای توجیح طنازی حتی حاظرید قانون جاذبه زمین رو هم زیر سوال ببرید.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    نوش جون اون پولدارهای کثیف. روزگار این طوری پول حرام رو به پول حرام دیگه ای تبدیل می کند و دست به دست می شود تا باشه غلط گناه نکنند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 0
    این چیه قیافه و استیل هم نداره آخه. مردان ایرانی هم واقعا آشغال خور شدند.
    • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      آره واقعا ولی چقدر هم پرونده داره لامصب چون از استانهای زن زندگی آزادی میآد خیلی احساس آزادی می‌کرده.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    3 0
    یک از ورژنهای هرزه پوشی و هرزه جویی و آزادی
  • سلمان IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 1
    جناب مصطفی در عربستان تمامی امکانات برای مردم فراهم است و اگر کسی دزدی کرد با ان همه امکانات دستش را قطع میکنند مثل ما نیستند که جوانان تحصیلکرده بی کارش بخاطر خرید یک کیلو پیاز 40 هزار تومانی یا خرید داروهای گرانقیمت مادرش بره دزدی کنه در انجا بهداشت برای مردم رایگان است مثل زمان حکومت گذشته خودمان
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    3 0
    از ماست که بر ماست. آدم هوسباز باید انتظار چنین پیامدی داشته باشد.
  • محمدایوب IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    4 0
    حالا یکی از پست فطرت های هوس باز بپرسه اگر یک پیرمرد کنار خیابان وایساده باشه سوارش میکنند عین سگ دروغ میگن باید نام وفامیل این خیرین مسافر کش را بنویسید تا مردم بشناسند
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 1
    مردهای ایرانی همه تو کفن. لازم نیست براشون عشوه بیای خودشون نزده میرقصن
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 0
    حقشون بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس