کد خبر 1463923
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
گروه مقاومتی «عرین الاسود» به رژیم صهیونیستی هشدار داد

گروه مقاومتی عرین الاسود در کرانه باختری به صهیونیست ها درباره تداوم مقاومت هشدار داد.

به گزارش مشرق، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به اشغالگران صهیونیست درباره تداوم عملیات مقاومتی هشدار داد.

بر اساس این گزارش، عرین الاسود از فلسطینی‌ها خواست اختلافات حزبی و عشایری را کنار گذاشته و در مقابل کابینه افراطی رژیم صهیونیستی سد منیعی باشند.

در بیانیه این گروه مقاومتی خطاب به ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و کابینه افراطی رژیم صهیونیستی آمده است: پیش بیایید ما مشتاق ملاقات با شما و تشنه زدن گردن‌های شما و نظامیان بزدلتان هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ای کابینه موش‌ها این وعده ما به شماست و عرین الاسود را در همه جا و در العیساویه، الطور، جبل المکبر، سلوان، ابودیس، العیزریه، عناتا، اردوگاه شعفاط، حزما و بیت لحم مشاهده خواهید کرد. شیرهای ما از بیشه اردوگاه الدهیشه، قلندیا و الجلزون خارج خواهند شد و رزمندگان ما تا الخلیل، رام الله، بیت لحم، قلقیلیه، اریحا، طولکرم، سلفیت، جنین و طوباس امتداد دارند.

در ادامه بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود آمده است: ای کابینه اشغالگر ما به شما گفتیم که در درون خانه‌هایتان سراغتان می آییم. شیرهای ما در یافا، حیفا، عکا، اللد، الرمله، عاره، الناصره، ام الفحم و النقب به سراغتان خواهند آمد. ما در سکوت کار می‌کنیم و سربازان ما ناشناخته هستند.

عرین الاسود همچنین از حسن قراقع جوان ۳۱ ساله فلسطینی و مجری عملیات شهادت طلبانه روز جمعه در قدس اشغالی که خود نیز به شهادت رسید، تمجید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس