kdv,

یک پایگاه خبری از قول یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB) مدعی شد که نیروهای ویژه نظامی-اطلاعاتی روسی، یک محموله‌ی بزرگ از یک «داروی سیاه» را رهگیری و معدوم کرده‌اند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، پایگاه خبری Real Raw News در گزارشی به قلم مایکل بَکستر(8 فوریه)، از قول یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB) مدعی شد که نیروهای ویژه نظامی-اطلاعاتی روسی، یک محموله‌ی بزرگ از یک «داروی سیاه» را رهگیری و معدوم کرده‌اند.

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

آندری زاخاروف، یکی از ماموران FSB روسیه به Real Raw گفت، نیروهای ویژه روسیه در اوکراین یک تراکتور-تریلر یخچال دار را که در حال حمل «آدرنوکروم» تصفیه شده از اوکراین به ورشو، لهستان بود، رهگیری کردند، جایی که قرار بود محموله در هواپیماهای عازم ایالات متحده، بارگیری شود.

همانطور که ماه گذشته گزارش شد، FSB ادعا کرد که استحاصل‌کنندگان آدرنوکروم Adrenochrome که وابسته به «دولت پنهان»(deep state) در ایالات متحده هستند، چنان از انتقام نظامی هراس داشتند که در کشورهای اروپای شرقی، به ویژه اوکراین، فروشگاه‌های آدرنوکروم راه‌اندازی کردند تا محموله‌های خود را زودتر به فروش برسانند.

آدرنوکروم، هورمونی بسیار کمیاب است که در مقیاس بسیار کم در بدن انسان تولید می شود. گفته می شود این هورمون که در واقع ادرنالین اکسیده شده است، به طور خاص در وضعیت «ترس و گریز» توسط سیستم دفاعی بدن، بصل‌النخاع و در غدد فوق‌کلیوی ترشح می شود تا در برابر ترومای جسمی و روحی از بدن محافظت کند. در واقع این هورمون، خصلت ترمیمی بسیار قوی روی بافت‌های بدن دارد. نکته اصلی اما این‌جاست که گفته می شود بیشترین میزان ترشح این هورمون در بدن کودکی است که به شدت ترسیده و آزار دیده است!

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین
«آدرنوکروم، داروی جوانی شیطان»

بیشتر بخوانید:

«دکتر اسلیپ»: دنباله‌ای تکان‌دهنده بر «درخشش» کوبریک/ آیا فرقه‌ «خون» در هالیوود حقیقت دارد؟+عکس و فیلم

در ژانویه گذشته، نیروهای مخصوص ارتش روسیه یا اشپتسناز 50 کودک زندانی و لاغر را از "مزرعه آدرنوکروم" در نزدیکی شوستکا در اوکراین اوکراین نجات داد. اسیرکنندگان آن‌ها به قدری بدن شکننده این اطفال بی‌گناه را را از خون و مایع آدرنال تخلیه می‌کردند که بقای آن‌ها به این بستگی داشت که در کما باشند و از طریق داخل وریدی تغذیه شوند. زاخاروف گفت که پنج نفر از 50 نفر کودک معصوم، به دلیل جراحات وارده در اسارت جان خود را از دست داده اند.

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

به دستور پوتین، FSB از آن زمان ابتکار گسترده‌ای را برای ردیابی و حذف تولیدکنندگان، فروشندگان، خریداران، واسطه‌ها و هر کسی که در تولید و صادرات این نوع داروهای سیاه دخیل است(که پوتین آن را «کار شیطان» نامیده)، آغاز کرده است. زاخاروف گفت که رئیس جمهور روسیه یک "گروه ضربت آدرنوکروم" متشکل از ماموران ویژه تشکیل داده و یگان اشپتسناز را برای مقابله با این بحران انسانی رو به رشد انتخاب کرده است.

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

گروه ضربت روز یکشنبه به پیروزی دست یافت و یک خودروی 18 چرخ پر از آدرنوکروم خنک را که می توانست به سواحل ایالات متحده برسد، ضبط کرد. گزارش شده است که این رهگیری در مسیر P94 - جاده‌ای که از جنوب اوکراین به برست، یک شهر مرزی و ایست بازرسی با نقاط خروجی منتهی به ورشو امتداد می‌یابد – انجام گرفت و واحد عمل‌کننده شامل حداقل ده‌ها مامور اشپتزناز و FSB می‌شود.

بیشتر بخوانید

نقش «پدر انقلاب‌های رنگی» در قاچاق کودکان چیست؟ +عکس و فیلم

زاخاروف نگفت که چگونه از این محموله مطلع شدند و یا اینکه چرا تیم ضربت، کامیون را نه در نقطه‌ی عزیمت که در بزرگراه توقیف کردند، اما او گفت که بارنامه‌ی محموله، محتویات کامیون را پنی سیلین و سایر آنتی بیوتیک های تزریقی معرفی کرده است. این در حالی است که صادرات اصلی اوکراین محصولات کشاورزی است نه دارو، آن هم در شرایط جنگی. به گفته‌ی زاخاروف:

"زلنسکی مدعی است ما شهروندان اوکراینی را سلاخی می کنیم، اما چرا او باید دارو را به خارج از کشور بفرستد؟ با عقل جور در نمی آید. تریلر هیچ دارویی نداشت، فقط سم آدرنوکروم بود."

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

اسپتزناز هنگام بازرسی کامیون، راننده و سرنشین را زیر اسلحه نگه داشت. به گفته زاخاروف، گروه ضربت برای شناسایی چشمی و ظاهری آدرنوکروم بدون آزمایشات آزمایشگاهی، آموزش دیده است. زاخاروف تصریح کرد، این مایع چه تزریقی و چه خوراکی، کمی چسبناک است، وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرد سو سو می زند و رنگ قرمز تقریباً نامحسوسی دارد.

سرنشینان کامیون که شهروندان اوکراینی بودند، همکاری نکردند و طبق دستور ولادیمیر پوتین به عنوان جنایتکار جنگی در محل، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

زاخاروف گفت: «این کثافات مستحق هیچ رحمی نیستند. آنها عوامل شیطان هستند.»

 دستور ویژه‌ پوتین برای مقابله‌ با قاچاق «خون» از اوکراین

وی افزود: گروه ضربت قبل از آتش زدن محموله، نمونه هایی را برای آنالیز شیمیایی گرفت.

بارنامه‌ی کامیون نشان می داد که محموله قرار بود به فرودگاه بین‌المللی ورشو برده شود و در یک هواپیمای باری اطلس ایر به مقصد پایگاه هوایی Doverدر ایالت دلاور آمریکا بارگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 2
    نوکران غربی
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      2 10
      نوکران شرقی..
    • ح IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      3 1
      چیه؟؟ بهت برخورده انگار!! مگه نوکر غرب نیستید؟؟ مگه نه اینکه تا یه بدی غرب رو میگیم میخواید ایران رو بدتر نشون بدید؟؟
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      3 0
      از شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین الملل همه نوع جنایتی بر می آید نمونه اش کشتار کودکان بومی کانادایی. بعضی ها یا با خوش خیلی و یا با حماقت و خباثت به دنبال پاک کردن جنایت های غرب هستند
  • ناشناس IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    16 4
    خدايا امام زمان را برسان
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    15 2
    وای از این همه جنایت غرب و آمریکا. شیاطین را امان ندهید. مرگ بر آمریکا و صهیونیسم.
  • معلم IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    13 2
    امیدوارم روسیه از مزرعه ی کودکان بی گناه فیلم منتشر کندتاهمگان مشاهده کنند که غرب چقدر کثیفه
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 0
    لعنت به آمریکای جنایتکار
  • علی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 0
    پناه بر خدا چه کثافتی این آدمیزاد، اگر بخواد کثافت باشه
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 0
    به‌به، یه گند دیگه هم که از این دلقک صهیونیست و اربابهای گاوچرون تروریست همجنس باز و اروپایی‌های نوکرشون برملا شد!!! خداییش هرکی از غربی‌ها طرفداری کنه واقعأ احمقه!!!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    20 2
    دم جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش آزادی بخش روسیه گرم که دست این جنایتکار ها رو دارن رو میکنن، اون از آزمایشگاه‌های میکربی یانکی‌ها در اوکراین، اینهم از این جنایت جدیدشون!!!!
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 0
    از این فرزندان شیطان هر چی بگی برمیاد.قطعا این شبکه صهیونیستی است.چند سال پیش هم شبکه ای لو رفت که اعضای بدن اسیران فلسطینی را به آمریکا قاچاق میکرد،منتها برای اینکه گند قضیه در نیاد و پای سیاستمداران آمریکایی به میان نیاد،زود با تشکیل پرونده برای چند تا خرده پا سر و ته قضیه رو هم آوردن.
  • سروش IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    16 0
    حالا بعد از چهل و چهار سال متوجه شدم که چرا امام خمینی رحمة الله علیه آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند این عمل شیطانی است و جنایت جنگی محسوب می شود باید این موضوع در رسانه ای ایران و منطقه به طور گسترده منعکس شود تا جنایت پیشگان اروپایی و آمریکایی به خاطر این جنایت از نظر حقوق بشر محوم شوند این طوری حربه های انها علیه ایران هم از دستشان گرفته خواهد شد.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      1 0
      بله واقعا باید در مقیاس وسیع رسانه ی بشه.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 0
    فرزندان شیطان
  • جواد عباسی DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    9 0
    احسنت به شما که با انتشار این واقعیت ها بشریت را با جنایات محافل شیطانی آشناتر می کنید محافلی که متاسفانه در کشور ما از حاشیه امن جریان یهودی ماسونی بهره مند هستند و نشر این اخبار را در نطفه خفه می کنند
  • نیما IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    26 1
    لعنت خدا بر سربازان شیطان و کسانی که به خاطر جوان ماندن چهره قیافه شان حاضرند کودکان معصوم و بی گناه کشته شوند
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    20 0
    یا خداواقعادیگه این دنیابه دردنمیخوره حالامن کاری باراست یا دروغ بودنش ندارم ولی از توضیحات مشخصه که یه همچین تجارتی وجودداره که واقعاسنگ دلانه وشیطانیه
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 0
    اللهم عجل لولیک الفرج.برای تعجیل در ظهور منجی عالم ،صلوات.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 0
    راست و دروغ رو نمیدونم.ولی همچین کثافتکاریهایی در دنیا در پشت پرده ها هست .خدا کنه امام زمان عج بیاد تا فساد و ظلم تموم بشه
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 0
    احسنت مشرق ، عجب مقالات روشنگری، ممنون دمت گرم
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 0
    قبلا هم شنیده بودیم که این شیاطین به خون بچه ترسیده نیاز دارند و بچه را زجر کش می کنند و سپس خونش را میگیرند ! الان این موضوع را از یک تریبون رسمی می شنویم و صحت موضوع بیشتر تایید میشه !! با این اوصاف فقط میشه گفت زنده باد پوتین !!! تا برای نابودی این شیاطین وارد عمل شده !! و ما هم باید بیشتر بهش کمک کنیم
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 0
    مرگ بر دنیاپرستان شیطان صفت که برای رسیدن به مقاصد شوم‌شان از هیچ جنایتی مضایقه و دریغ نمیکنند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 7
    خخ رو سهای مهربوون ..
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
      2 0
      خخخ روان پریش
  • نیما IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    8 0
    البته ملکه سنگدل و گور به گور شده انگلیس هم با همین داروها خودش رو جوون نگه میداشت.خدا لعنتشون کنه.مرگ کودکان بی گناه بخاطر ماندگاری شیاطین انسان نما.مرگ بر آمریکا .مرگ بر انگلیس
  • نیما IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 0
    البته ملکه سنگدل و گور به گور شده انگلیس هم با همین داروها خودش رو جوون نگه میداشت.خدا لعنتشون کنه.مرگ کودکان بی گناه بخاطر ماندگاری شیاطین انسان نما.مرگ بر آمریکا .مرگ بر انگلیس
  • DE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    لعنت خدا بر دراکولاها، جانیان، تاجران جسم و جان کودکان بیگناه و جنگطلب اوکراینیغربی
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 0
    یاحسین . خدایا این انسان به کدوم سمت داره حرکت میکنه ! مثلا چند سال هم بیشتر زندگی کردی که آخرش چی به چه قیمت . استفاده از کودکان!!! من با تمام‌ مشکلاتی که در کشورم هست بازم افتخار میکنم به آدماش که حداقل در سالهای جنگ ثابت کردن شرافت و بزرگیشون را و اینکه چقدر از خودگذشتگی را. خدایا
  • آرش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    لعنت خدا بر اوکراین حامی داعش و شیطان و تمام غربگداهای کور و کر
  • BE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 0
    آفرین به جرات مشرق برای نوشتن این واقعیت های تلخ غیر انسانی ...آگاهی مردم کلید نجات است...
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 0
    خدایا خودت به داد برس کم مونده شاخ در بییاریم این کثافتها از نطفه ابلیس به عمل اومدند.ادمیزاد اگر ایمان به خدا واخرت نداشته باشه چه لجنی میشه! خدا از رویزمین ورتون داره خدایا بار الها ،پرودگارا شکرت که مرگ رو قرار دادی وگرنه بعضی ها ادم می خوردند
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 0
    یاد غریبانه بچه‌های سوریه که مظلومانه سلاخی شدند تا خون واعضای انها به اروپا وامریکا قاچاق شود
  • کریمی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 0
    این فجایع باید بصورت بسیار گسترده برای جهانیان گفته شود.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    این جنایته، شکنجه و کشیدن خون بچه های بیگناه، این نیازمنده انقلابه، انقلابه جهانی علیه خونخواران عالم.‌‌‌‌‌... نه مرگ طبیعیه مهسا با اون بابای دروغگوش، سرتون رو از آخور اینترنتی شبکه های غربی بیرون بیارید تا واقعیت کودک، زندگی و آزادی رو ببینید زن و مرد چیه،فقط عکس کودکی که نوارچسب پیچ توی کارتون بسته بندی شده مثل یک کالا... اتحادیه اروپا نمیخاد اوکراین رو محکوم کنه تحریم کنه کسی سرشو نمیتراشه دلقکای عالم لال شدن، خدا نابودشون کنه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    خاک تو سر کسانی که سنگ آمریکا وحشی رو به سینه می زنند
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    یا امام زمان به فریادمان برس ، دلم ترکید از این همه جنایت و وحشیگری بمیرم واسه ی اون بچه ها چه زجر و وحشتی کشیدند
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 0
    خونِ کودک‌خورهای کثافت شیطانی. لعنت خدا و مرگ فوری بر اونها
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 0
    مرگ بر اوکراین
  • فرمانده IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 1
    رفیق مشرق جای قاتل و مقتول رو برعکس گفتی رفیق
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    اگر این گزارشات صحیح باشه میشه زلنسکی را به عنوان جنایتکار جنگی مطرح کرد و نظر برخی کشورها را جذب کرد و بیشتر حمله کرد
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    باید صداوسیما بگه پوتین ضد خونِ کودک‌خورهاست. ماجرای آزمایشگاه تولید سم در اوکراین(متصل به خانواده بایدن) رو هم بگه. پوتین خوب ظاهر شد.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    این کار کار یهودی هاست. قبلا هم در اهواز انجام می دادن. بچه کوچیک رو یدزدیدن. میگذاشتن تو درام. بدنشو با سوزن و میخ سوراخ سوراخ می کردن تا خونشتخلیه بشه و بچه جیغ می زده و این سنگدلا محل نمیدادن و کارشونو انجام میدادن
  • رضا۲۴ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    اینها همه نشانه های آخرالزمانی و صد البته ظهور. مرگ بر اکراین مرگ ب. زلنسکی درو دبرپوتین
  • US ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    بیا یا صاحب الزمان آقا
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    یا خود خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس