کد خبر 1463110
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
ماکان‌بند، یکشنبه به روی صحنه می‌رود

در دور جدید کنسرت‌ها، گروه ماکان‌بند، یکشنبه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش مشرق، گروه ماکان‌بند قرار است یکشنبه ۲۳بهمن‌ماه، طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه برود.

این کنسرت در ۲ سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود.

دور جدید کنسرت‌ها، با اجرای زانکو آغاز شد و با مهدی مهدرس ادامه یافت.

ماکان‌بند، یکشنبه اجرای برنامه خواهد داشت و پس از آن، رضا صادقی، ۲۵ بهمن به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

پیگیری ها حکایت از آمادگی چندین خواننده دیگر برای اجرای برنامه تا انتهای امسال دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 0
    در این دور جدید و پس از فتنه ترکیبی که امثال ماکان بند کارشان را می خواهند شروع کنند حواس ها جمع باشد که باز همانند پیش از فتنه «مار در آستین پرورش نیابد»رصد شود این اصحاب «همج الرعاع یا اصحاب باد»مثل همین ماکان بند دور جدید فتنه را کلید نزنند. این جماعتی که از همه امکانات نام و نان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز بهره حداکثری برده و در نهایت آتش بیار معرکه های فتنه نگردند.در جامعه انقلابی اصل در نفس کنسرت داشتن نیست اصل این است که کلیت کنسرت ها رو به کدام جهت هاست. گروه ماکان بند از پیش از فتنه ترکیبی زاویه خود را با حرکات چندش آور زنی به نام وحید ...نشان داده و در نهایت خودش هم در جریان فتنه اراذل احضار شد و یا رضا صادقی که معرکه دیگری گرفت و ساز فتنه کوک کرد. اجرای کنسرت به سبک سرزمین شیاطین که در پوشش های عجیب خوانندگانی مانند ماکان بند دیده شد زنگ خطری است برای سبک زندگی ایرانی اسلامی . آن اعضای حزب بادی که تحریم می کند اجرای کنسرت را یا جشنواره را در مقایسه با افراد آب زیر کاه تکلیف‌شان روشنتره!تکرار نشود باز روزگاری که تأسف بخوریم از میدان به اصحاب حزب باد سلبریتی که با یک کشمش به شدت گرمی اشان می شود و خدا نیاورد روزی را که بساط غیر اخلاقی بسیاری از سلبریتی های اب زیر کاه را «ما و به دست و تشویق ما» تأمین گردد. یعنی وزیر ارشاد وظایف خود در انتظام کنسرت ها را عملی خواهد ساخت؟! ما مطالبه می کنیم.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 1
    حداقل یه غلط کردیم می گفتین 🤣بنده پولن اینا مگه میتونن از پول بگذرن.اریپ غم وعزا برای مردم دارن ولی خودشون از گرده همین نظام پول پارو می کنن
  • ح IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    آقا یواش تر!! هی عادی سازی نکنین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس