کد خبر 1463053
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
شروع عملیات آواربرداری مناطق زلزله زده خوی

مدیر شعبه موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج آذربایجان‌غربی گفت: عملیات آوار برداری مناطق زلزله زده خوی توسط تیم های عملیاتی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج آغاز شده است.

به گزارش مشرق، مهندس محمد خلیل لو مدیر شعبه استان آذربایجان غربی این موسسه در این خصوص اظهار داشت: گروه واکنش سریع موسسه بلافاصله پس از وقوع این حادثه به مناطق زلزله زده اعزام شده و به بررسی میزان و علل خسارات وارده به مناطق زلزله زده پرداختند.

وی افزود: جلسات متعددی با مسئولان منطقه ای برگزار و آمادگی موسسه برای اعزام ماشین آلات و انجام عملیات های تخریب، آواربرداری و ساخت واحدهای آسیب دیده به ایشان اعلام شد.

خلیل لو با اشاره به توان فنی و ماشین آلاتی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در سراسر کشور اظهار داشت: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه توسط مدیرعامل موسسه به کلیه ناوگان ماشین آلاتی مستقر در پروژه های سراسر کشور آماده باش اعلام شد. و پس از اعلام سپاه استان آذربایجان غربی و دیگر مسئولان امر ماشین آلات به مناطق زلزله زده گسیل شد.

وی افزود در حال حاضر بنا به تصمیم مسئولان منطقه ای، آواربرداری روستای قوروق در فاصله ۵ کیلومتری شهر خوی توسط ناوگان موسسه آغاز شده است. وی افزود: این روستا با ۴۷۰ خانوار، بالغ بر ۲۲۰۰ نفر جمعیت دارد و بالای ۷۰ در تخریب را در مواجهه با زلزله متحمل شده است.

خلیل لو گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و همچنین گروه بنیاد تعاون بسیج تا بازسازی کامل مناطق زلزله زده و بازگشت هم وطنان عزیز به زندگی عادی خود در کنار آنان می‌باشد.

موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج سابقه حضور در حوادثی نظیر زلزله سال ۱۳۹۶ کرمانشاه، سیل سراسری سال ۱۳۹۸، سیل سال ۱۳۹۸ جنوب سیستان و بلوچستان و چندین موارد دیگر حضور موثر داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 2
    یکم زود نیست
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 1
    چرا اینقدر عجولین مهربونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس