کد خبر 1462989
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
اعتصاب کارکنان فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی

کارکنان فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پایبندی مدیریت این فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقده دست به اعتصاب زدند.

به گزارش مشرق، کارکنان فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پایبندی مدیریت این فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقده دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که کارکنان فرودگاه بن گوریون ثبت پروازهای ورودی به این فرودگاه را متوقف کردند که موجب اختلال در زمان مقرر بسیاری از پروازها و تشکیل صف‌های طولانی مقابل باجه‌های ورودی و خروجی شد.

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که کارکنان فرودگاه بن گوریون از شرایط کاری خود ناراضی هستند و حقوق آنها از زمان همه گیری کرونا در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی کاهش یافته است.

طبق اعلام این روزنامه صهیونیستی علیرغم اعلام انجمن کارکنان این فرودگاه مبنی بر توقف اعتصاب در ساعت ۱۴ به وقت تل آویو، اما انتظار می‌رود که در زمان پروازهای ورودی و خروجی اختلال ایجاد شود.

از زمان روی کار آمدن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اواخر ماه دسامبر گذشته، تظاهرات و اعتراضات به سیاست‌های کابینه جدید این رژیم تشدید یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس