سردار قاآنی از مناطق زلزله زده شهر حلب بازدید کرد

سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد شهر حلب در شمال غرب  سوریه شد.

به گزارش مشرق، یک مقام آگاه ضمن تایید سفر قاآنی به حلب گفت: فرمانده نیروی قدس از مناطق آسیب دیده شهر حلب بازدید و بر کار امدادگران ایرانی حاضر در محل آواربرداری مناطق آسیب دیده حلب نظارت کرد.

"سلمان نواب نوری" سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در حلب (شمال غرب سوریه) اعلام کرده که ۱۵ دستگاه مهندسی جمهوری اسلامی در حال کمک به مجموعه های سوری و نیروهای الحشد الشعبی عراق و دیگر نیروهای جبهه مقاومت اسلامی در آوار برداری در حلب می باشند و مجموعه بهداری جمهوری اسلامی نیز با ۱۰ دستگاه آمبولانس و کادر دکترها و پرستاران مشغول به خدمات رسانی به مردم حلب در سطح این شهر هستند.

چهارمین هواپیمای حامل کمک های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم زلزله زده سوریه نیز شامگاه چهارشنبه (لحظاتی قبل) در فرودگاه بین المللی حلب (شمال غرب سوریه) به زمین نشست.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه، درخصوص محموله این هواپیما اظهار داشت: محموله هواپیمای چهارم کمک های جمهوری اسلامی ایران به مردم سوریه که وارد فرودگاه حلب شده شامل شش پالت چادر، سه پالت خرما، ۱۵ پالت برنج، سه پالت تن ماهی و دو پالت هم ماکارانی و رب گوجه فرنگی می باشد.

پیش از نیز سه هواپیمای حامل کمک های جمهوری اسلامی ایران به مردم آسیب دیده از زلزله شدید اخیر سوریه وارد این کشور شده بود.

هواپیمای اول محموله خود را در فرودگاه دمشق تخلیه کرد و هواپیمای دوم در فرودگاه حلب و هواپیمای سوم نیز در لاذقیه فرود آمد و محموله خود را در آنجا تخلیه کرد.

اولین هواپیمای حامل کمک‌های مردم ایران به مردم زلزله زده سوریه حامل مواد غذایی، امدادی و پزشکی بود که بامداد سه شنبه در فرودگاه بین المللی دمشق به زمین نشست.

محموله این هواپیما شامل ۴۵ تن کمک‌های بشردوستانه ایران شامل پتو، چادر، دارو، مواد غذایی و سایر لوازم مورد نیاز زلزله‌زدگان بود.

زمین لرزه هفت و هشت دهم ریشتری بامداد دوشنبه خسارت های زیادی در پنج استان سوریه برجای گذاشت که علاوه بر خسارات مادی، تا زمان مخابره این خبر ۲ هزار و ۳۷۰ نفر قربانی داشته است. باتوجه به شدت زمین لرزه پیش بینی می شود رقم قربانیان افزایش یابد.

سردار قاآنی از مناطق زلزله زده شهر حلب بازدید کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 0
    تصاویر بچه های اطراف حاج اسماعیل رو سانسور کنید ... انتشارشون تبعات داره
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 0
    سلام بنده پرستار علوم پزشکی مشهد هستم . اگر فراخوان بگذارید ، حاضر هستم بیایم و کمک کنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس