شازده

ماجرا در ماه دسامبر اتفاقی افتاد و دختر ارشد پادشاه به ناگهان بیهوش شد و به کما رفت. و این اتفاق تنها ۲۳ روز بعد از دریافت دوز سوم واکسن کووید ۱۹ فایرز رخ داد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، شاهزاده خانم ۴۴ ساله و فرزند ارشد پادشاه تایلند، ماها واجیرالونگکورن در ۱۵ دسامبر در شمال شرقی استان ناخون راچاسیما به کما رفت.

بلافاصله پس از آن، گزارش‌هایی منتشر شد که شاهزاده تایلندی تنها ۲۳ روز پیش، سومین تزریق تقویت کننده را دریافت کرده است. گزارش‌های اخیر در مورد ممنوعیت واکس کووید-۱۹ فایزر در تایلند، پس از ادعای دکتر سوچاریت بهاکدی، میکروبیولوژیست بازنشسته تایلندی-آلمانی، منتشر شد.

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

بهاکدی می گوید که با مشاوران ارشد دولت ملاقات کرده و به آنها توضیح داده است که چگونه کل فرضیه پشت "واکسن ها" بر تختی از دروغ ساخته شده است. کلاهبرداری فایزر تنها چیزی است که پشتیبان این عملیات است، زیرا هیچ داده قابل اطمینانی وجود ندارد که نشان دهد واکسن‌ها همانطور که ادعا می شود، کار می کنند.

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس
دکتر بهاکدی، مشاور علمی پادشاه تایلند

با شنیدن این موضوع، مشاوران دولت تایلند شوکه شدند و به بهاکدی اطمینان دادند که در حال آماده سازی برای قطع قراردادهای فایزر با این کشور هستند.

در همین رابطه، کاربران شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده واکنش نشان داده‌اند.

یک اکانت خبری تایلندی توئیت کرد:

"مقامات ارشد تایلند از جمله مشاوران پادشاه با پروفسور سوچاریت بهاکدی گفتگو کرده اند و آماده هستند تا قراردادهای فایزر را باطل و بی اعتبار اعلام کنند.

به خانواده سلطنتی هشدار داده شده است که به احتمال زیاد شاهزاده خانم قربانی تزریق شده است!! "

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

یک حساب آمریکایی توئیتر در واکنش به این ممنوعیت نوشت:

"متاسفانه تایلند تا وقتی که یک فرد مهم قربانی شد، منتظر ماند تا فایزر را ممنوع کند. شاید باید منتظر باشیم تا کسی در کاخ سفید واکنش بدی به واکسن فایزر نشان دهد، تا در آمریکا هم ممنوع شود. "

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

ماجرا در ماه دسامبر اتفاقی افتاد و دختر ارشد پادشاه به ناگهان بیهوش شد و به کما رفت. و این اتفاق تنها ۲۳ روز بعد از دریافت دوز سوم واکسن کووید ۱۹ فایرز رخ داد. شاهزاده‌ی ۴۴ ساله، هرگز بیماری جدی نداشت، ولی ناگهان بیهوش شد و اکنون در کما است.

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

یک کاربر توئیتر هم چنین اعتراض خود را نشان داد:

"تایلند شرکت فایزر را پس از اینکه پرنسس به کما می‌رود، ممنوع می‌کند. من حدس می‌زنم که مردم عادی می‌توانند بمیرند و رنج بی‌دلیل داشته باشند، اما وقتی نخبگان ضربه می‌خورند، داستان متفاوت است. همه چیز در جهان طبقاتی است. "

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

پروفسور بهاکدی گفت:

"ما در حال ارسال اطلاعات به خانواده سلطنتی هستیم تا آنها را از این واقعیت آگاه کنیم که به احتمال زیاد، شاهزاده خانم قربانی تزریق شده است. "

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

علاوه بر پایان دادن به قراردادهای فایزر، دولت تایلند همچنین قصد دارد به دنبال میلیاردها دلار غرامت از این شرکت باشد. این پول قرار است برای جبران به خانواده‌های تایلندی که عزیزان خود را در نتیجه تزریق واکسن کووید فایزر از دست داده‌اند، اختصاص یابد.

نیکلاس کرید، خبرنگار The Daily Bell می نویسد:

"مذاکره ای که بهاکدی با سخنگویان دولت تایلند در ارتباط با مشاوران خانواده سلطنتی تایلند بیان کرد، بسیار مهم است.

تایلندی‌ها به سلطنت احترام می‌گذارند، تا آنجا که مقدس و ماورای سرزنش است. مشروط به قوانین سختگیرانه Lèse-majesté که هنگام انتقاد از خانواده سلطنتی مورد استناد قرار می گیرد.

به طور خلاصه، خانواده سلطنتی تایلند دارای نفوذ و نفوذ زیادی بر اموری مانند این است. مردم تایلند به تصمیمات آن اعتماد دارند و مطمئناً از این اقدام برای حذف فایزر از کشور خود حمایت خواهند کرد. "

مرگ شاهزاده‌ تایلندی خشم عمومی را علیه «فایزر» برانگیخت/ دولت تایلند به دنبال ممنوعیت کامل فایزر است+عکس

کرید تاکید دارد:

"اگر چیزی قرار بود مردم تایلند را از خواب تلقین‌شده بیدار کند و خشم آن‌ها را از فریب عظیمی که خوردند، در پی داشته باشد، احتمالاً همین خواهد بود. توجه کنیم که مردم تایلند اکنون چوب «روان پریشی توده ای» و «پرستش یکپارچه‌ی ایدئولوژی نرمال جدید(یعنی تزریق منظم واکسن برای سلامتی) را خورده‌اند. "[۱]


[۱] https://www.naturalnews.com/۲۰۲۳-۰۲-۰۲-thailand-first-country-pfizer-contracts-null-void.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • چی بگم IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 21
    دیگه تایلند تعطیل پس بریم کجا ترکیه هم بسته هستن
    • FR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      38 5
      ایران بهترین کشور منطقه ! پولت را در خود ایران خرج کن
    • US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      28 3
      برو ادلب پیش تکفیری ها
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      13 1
      برو آمریکا پیش همجنس بازا و دگرباشها!!!!
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      13 1
      برو دبی پیش هموطنات
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      30 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخ فایزر امریکایی خیلی گند زده مرگ بر امریکای کثافت
    • ایران قوی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      18 0
      آلبانی هم جای خوبیه همه پیر و پاتالها جمعشون جمعه
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 0
      برو جایی که بخاراتت کم بشه
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      3 0
      چی بگم که داری از گشنگی می میری ولی دنبال.... هستی!!! نمیری از این همه تناقض جیگری
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    18 17
    واکسن =واکسم ، فرقی نمیکنه کدام برند باشه ، آدم عاقل به خاطر یک ویروس شبیه به سرماخوردگی یا آنفولانزا خودشو به کشتن نمیده مردم آگاه و بیدار شوید ، فریب تبلیغ و رسانه ها رو نخورید .
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      5 27
      دمت گرم مگه کم توی ایران با واکسن های ایرانی داغون شدن واکسن کلا بی واکسن
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      8 1
      لطفا دروغ نگید
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      15 2
      آدم عاقل به دشمن قسم خوردهٔ کشورش اعتماد نمیکنه و ازش واکسن نمیگیره، دم مقام معظم رهبری گرم که ورود فایزر آشغال رو ممنوع کردن!!! البته نظر شما هم محترمه، دوتا از دوستهای من هم همین نظرو داشتن و واکسن نزدن، الان بهشت زهرا میریم دیدنشون!!!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      4 1
      داغون شدن؟! فرق میان آدم متعهد و مسئولیت پذیر با یک آدم لوده و بی مسئولیت و دروغپرداز را در ادبیاتش میتوان تشخیص داد! همون خاک امریکا و انگلیس بر سرت!
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      3 1
      احتمالا تو جزو کسانی نیستی که هنوز طرفدار نظریه مسطح بودن زمینه؟ خخخخ
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 3
      واکسن نزنی شاخ درمیاد رو سرت
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      3 1
      اینو نگی چی بگی!
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 1
      لطفا دروغ نگید
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 3
      من دهها نفر از دوست و فامیل سراغ دارم هیچ واکسنی نزدند نه تنها الان زنده و سرحال هستند بلکه حتی نسبت به واکسن زده ها کمتر مریض شدند فقط سرماخوردگی جزئی چند روزه بود
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      8 0
      اونی که میگه واکسن داغون ایران!! البته اون مغز پوک تو هست که داغونه چون پزشکی ایران جزو اولین های دنیا هست و ما هم ۳ نوبت واکسن داخلی زدیم و خیلی خوب هم بود که با همین واکسن‌های داخلی تو این ۴۴ سال انواع مریضی‌ها از فلج اطفال و سایر بیماریها ریشه کن شده که قبل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با واکسنهای غربی کلی کشته و ناقص داشتیم همانطور که الان نمونه اش فایزر و... پس منافق عزیز دل غرب صهیونی از این غصه بسوز و بمیر
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 2
      ما هم واکسن زدیم چیزیمون نشد
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      همه انهایی که در دنیا این امپول ازمایشی را نامش گذاشتن واکسن و انرا اجبار کردن باید محاکمه شوند این قتل عمد است این امپول ازمایشی را می خوان بزنن اگر هم نیتشان خیر باشد باید بگن مضراتش این است محاسنش این است هر کی خواست بزند هر کی هم نخواست نزند نه اینکه اجباریش کنن
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      اون دوستی که گفته واکسن ایرانی یا آمریکایی خوبه یا بد هست متوجه نیست اصل پروژه کروناهراسی و تحمیل میلیاردها واکسن به انسانها زیر سوال هست و گلوبالیستها این ازمایش را روی جمعیت انسانی انجام دادند و آمار مرگ کلی مرگ و میر در اروپا و جهان بعد از تزریق واکسن هم افزایش یافته و این نشانه خوبی نیست قضیه کرونا و واکسن آن با هیچ موضوع دیگری قابل مقایسه نیست واصلا این قضیه پزشکی نیست
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    16 0
    آن احمقهای عاشق گاو چرانها که رفته بودند لب مرز ارمنستان کارتن خوابی کردند واکسن فایزر بزنند کجایند رضا کیانیان دلقک کجایی
  • قریشی بوکانی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    10 2
    بخش با اهمیت این خبر برای ما ایرانی ها یک موضوع مهتری رو در خودش داره که متاسفانه نه در متن خبر و نه در کامنت ها مشاهده نکردم . ... چه زود یادمان رفت که سکاندار با درایت ما رهبر عزیز قبل از اینکه هیچ عارضه ای برای این واکسن بروز کند ورود آنرا ممنوع اعلام کردند . خیلیها در همان موقع با استناد به نام بولد شده فایزر با این روشنگری مقابله کردند و گفتند رهبر ایران جان ملت رو در بازی سیاسی قرار داده! ولی حالا که در خارج از مرزهای ما پرده برافتاد و آنچه رهبر ما چند سال قبل فرمودند حالا برای ما و آنها ثابت شد بهتر است یادی کرده باشیم از این اندیشه نگری و آینده نگری رهبرمان که سپر بلای جان هزاران ایرانی شد، برای همین است که هرکس در کشتی نظام و انقلاب بماند به سلامت است و هرکس پیاده شود در عذاب . جانم فدای رهبر
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 0
      رهبر فرزانه ما پیچش مو را می‌بینند که کاسه لیس های غربی فقط میگن کوفت باشه و غربی، خدا از عمر من کم کنه و به عمر امام خامنه ای عزیز اضافه کنه ان شاالله سایه اش مستدام
    • فاطمه سادات IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 0
      مرحبا هموطن بوکانی
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 5
    والا تو ایران هر جا میریم میگن از روزی که واکسن کرونا تزریق شده همه هزارتا درد و مرض گرفتن مردم همه مریض شدن
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      7 1
      توی ایران آنهایی که واکسن آسترازنکا تزریق کردند دچار درد و مرض شدند.
  • علی افصحی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    8 1
    الحمد لله مردم انقلابی ما ولی الله دارد ولی اللهی به نام امام خامنه‌ای. امامی که هوشمندانه در همان آغازهمه گیری کرونا و فشار همه جانبه غرب گدایان نفوذی و نیز سلبریتی های بی حیا و بی غیرت ایستاد و فرمود واردات واکسن عیبی ندارد اما از دو کشور آمریکا و انگلیس وارد نشود و سپس منتظر ماند تا «برکت»دانشمندان جوان ایرانی تولید شود و آن وقت «برکت»را تزریق فرمود. از«زمان برکت تا همین الآن»یک مورد نارسایی نه کما و مرگ و... از«برکت و سایر واکسن های ساخت ایران گزارش نشده است»در مقابل بسیاری از سلبریتی ها و قارون صفتان خر پول به آمریکا و... رفتند تا اثبات کنند چقدر بی اعتنا به مردم ایرانند و با تبختر «فایزر »زدند و همان زدن فایزر آن ها را چنان مدهوش ساخت که سرنگونی نظام را به دست خود دیدند و علیه نظام اسلامی وارد کارزار «مجازی»!شدند و البته پس از چند روز ،همه جانبه مثل شاهزاده تایلند از هستی ساقط شدند. غرب گرایان روزی که برای واردات فشار می آوردند امام خامنه‌ای بر تولید و خود کفایی و صادرات واکسن ایرانی پای فشرد و این امام خامنه‌ای بود که چون همیشه میدان را پیروزمندانه از آن خود ساخت. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 1
    مثل مهسا امینی
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    9 0
    هنوز زود هست تا جهان به پشت پرده برنامه امریکائیها برای کنترل جمعیت جهان پی ببرد که چه جنایت هولناکی در حال انجام هست واکسن فایزر نمونه کوچکی از این مسئله هست که فعلا فاش شده و عوارضش را دارد نشان میدهد
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      4 0
      فقط این نیست که اگه در فضای مجازی بگردید از آسپرین تا مثلا داروی ایدز تا خون‌های آلوده به ایدز هپاتیت و .... در خود شبکه های غربی که رو مردم آفریقا و اروپا و آسیا و خود آمریکا امتحان کردند موجوده فراوان
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    8 1
    قابل توجه سلبریتی هایی که در شبکه های مجازی حرف میزدند واکسن بخرید آنهم فایزر حالا کدوم گوریند
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 0
    ایکاش چند تا از این سلبریتیهای دوزاری و درپیتی که رفتند در امریکا واکسن فایزر تزریق کردند هم به سرنوشت این پرنسس دچار میشدند و از شرشان برای همیشه خلاص میشدیم.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 2
      این آرزو حرام است
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    6 0
    جوکی بنام فایزر
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    3 0
    اره بابا مردم دنیا احمقند که شدند موش ازمایشگاهی امریکایی ها و غربی های بی فیوز که در سراسر تاریخشون جنایت موج میزنه گوش به حرف این شرکتهای داروسازی که فقط فکر منافع اقتصادیشون هستند عین حماقت است.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 0
    سلام بر رهبرمون و لعنت بر همه اون بیشرفهایی که کشور رو برای وارد کردن واکسنهای خارجی تحت فشار گذاشتن.کسانی که از نبود واکسن میگفتن ولی خودشون توی پارتیها غرق گناه بودن.
  • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 1
    پروفسور لوانته گفته بود که افرادی که واکسن زدند چه اتفاقی برایشان می افتد ، من به اجبار رفتم زدم ، حالا هم مات و مبهوت هستم . خدا رحم کند
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 2
    احمقها واکسن میزنند واقعاً باید خیلی ساده لوح باشی که فکر کنی ، سازمان بهداشت جهانی و شرکتهای دارویی به فکر سلامت جامعه انسانی هستند ، اولویت این شرکتهای دارویی رسیدن به اهدافشون هستش ( پول ) بعد شاید سلامت جامعه بیکاز : زیرا ، این شرکتهای دارویی از سلامت جسمی جامعه چیزی عایدشون نمیشه زنده باد آگاهی
  • شاسکولوف IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    5 1
    واکسن فقط واکسن برکت الحمدالله یک ساله هیچ ایرانی ای نمرده و میزان مبتلایان همیشه زیر 500 نفر هست. این یعنی اعتبار زندگی اسلامی و دستاورد ایرانی. عاشقان دلباخته پاناسونیک روی میز رئیس جمهور آمریکا هم یه قیاسی بین ایران و ژاپن و آمریکا بکنند.
    • مرگ بر آمریکا و بهداشت جهانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      3 5
      از کجا میگی واکسن برکت کسی نکشته؟ من خودم دیدم فرد ۴۳ ساله ای برکت زد و فوت کرد ضمنا مسئولین بهداشت بهتر خبر دارند که چه عوارضی در تمام واکسنها وجود دارد اما فعلا مصلحت در سانسور هست
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      2 2
      عزیز دل تمام داروها منجمله واکسن تلفاتی داره ولی باید مجموع را دید مثلا داروی پنی سیلین که جان میلیونها نفر را از مرگ نجات داده ولی تعداد خیلی کمی هم به خاطر حساسیت و یا دلیل دیگر فوت شده اند و نمیشه گفت چون تعدادی مردند پس پنی سیلین نزنیم البته این نوشته ام برای داروهای ساخت داخل هست که داروها مخصوصا از نوع غربی حتما یک برنامه ای از کشتن تا آزمایش روی انسانها برای کار غیر انسانی و یا درآمد زیاد پشتش هست
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      4 1
      ... واکسن برکت مشکل نداره
    • شاسکولوف IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      1 0
      فهمش سخت نیست همین که طی یک سال گذشته، طی تزریق برکت«آب مقطر ایرانی» یک نفر فوتی کرونایی نداریم، یعنی موفقیت برکت، حتی عوارض موضعی و ساده هم گزارش نشد. اما از واکسن های خارجی بارها و بارها عوارض شنیدیم.
    • شاسکولوف IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      1 0
      در جواب دوستی هم که فرمودند«همه داروها تلفاتی دارند...» کاری به دسیسه ها و شرارت های ناشی از باورهای ننگین حکومت های لیبرال و سوسیال ندارم. اگر از روز اول با توجه به نظارت دقیق و جزء به جزء سازمان بهداشت جهانی کوچک ترین خطایی از قابلیت واکسن ایرانی-انقلابی«اسلامی» برکت می دید قطعا ما رو رسوای خاص و عام می کردند. اما وضعیت کرونا در ایران نشان داد دولت رئیسی با «برکتش» عالی عملکرد.
  • FR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 10
    نه اینکه واکسن چینی و برکت میلیونها نفر رو به کام مرگ نکشاند؟ حالا یه چند تا مورد مرگ بر اثر ضعف سیستم ایمنی باشه ربطش میدید به فایزر؟ تکنولوژی آمریکا برترین تکنولوژی دنیاست.اگه روز اول وارد ایران میشد آمار کشته ها به مراتب کمتر میشد
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      8 0
      پماد بمال دروغگو
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      6 0
      میلیون ها نفر ؟؟!!!!!! دروغگو .پس چرا ما زنده ایم
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      4 0
      فرانسوی نمیری از این همه نعل وارونه زدن احتمالا تو همون دیوی معروفی که همه چیز را برعکس میگه
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    7 0
    خاک بر سر علی دایی بی شعور بره ببینه عوضی
  • رضا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    3 1
    رهبر عزیزمان در همون ابتدا فرمودند فایزر ناشناخته است و اعتمادی بهش نیست اما غربگداها ناراحت شدند مثل همیشه .البته رهبر عزیزمون این حرف رو به واسطه تجربه و شناخت نظام سلطه و توصیه های کارشناسان گفته بود
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 0
    یک عده غربزده رفتن اون ور آب واکسن فایزر زدن!!!!!!!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 0
    هیچ کدام از واکسنهای کرونا بدون نظارت و تایید سازمان بهداشت جهانی ساخته نشد. جالب این است که رییس سازمان بهداشت جهانی خودش واکسن کرونا نزد و برای ماستمالی کردن کار خودش گفت چون مردم آفریقا واکسن ندارند. اگر راست می گوید غذا و میوه هم نخورد چون مردم آفریقا دچار سوء تغذیه هستند. پس دلیل واکسن نزدن ایشون چی می تونه باشه؟
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 0
    آمریکا کشور قدرت اول دنیا وژاپن کشور پیشرفته آسیا آمار اول ودوم تعداد مرگ ومیر کرونا را در جهان دارند ایران با آب مقطر ! به لطف خدا حد اقل تلفات دارد ایرآن هیچ چیزش خوب نیست داروهایش گچ است واکسنش آب مقطر است برقش از سوخت مازوت است و وبنزینش هم خوب نیست وبوی بد می دهد . وآزادی نیست درمهد دمکراسی یک نفر را برای از بین بردن پرچم همجنس بازان به ۱۶ سال حبس محکوم می شود
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 0
    اون وقت خودباخته ها توی ایران میگفتن اگه ما فایزر را ببینیم خوب میشیم. خدا را شکر که رهبر عزیزمون جلوی این ها رو گرفت. بدبخت هایی که حتی واکسن مجانی از چین را قبول نمی کردن و برای این فایزر آدم کش میخواستن fatf را هم قبول کنند
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    لاست میگی نه بابا فایزل زده
  • ارش IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 1
    بگو استاد مخبر براشون برکت تولید کنه!!!!
  • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    سه دوز برکت زدم و یک دوز نورا. بدون هیچگونه عوارض، با اینکه توی جامعه بودم کرونا نگرفتم. بندرت دیدم کسی برکت زده باشد و کرونا گرفته باشد. و فقط چند مورد محدود شنیدم.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    واکسن سینوفارم هم ،عامل مرگ پدرم شد!،بسیاری از مردم نیز همچنان درگیر هستند؟،از جمله خودم که با گذشت یکسال از تزریق دوز دوم این واکسن،دست چپم از کار افتاده و همچنان محل تزریق دردناک هست،عده ای نیز از،مشکلات جنسی شکایت دارند!.کاش ورود این واکسن نیز ممنوع شود!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس