کد خبر 1462667
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
آدم ربایی

ماموران پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل دریک عملیات ضمن آزاد سازی دختربچه ۱۱ ساله ، فرد آدم ربا را دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آران و بیدگل،فرمانده انتظامی آران و بیدگل افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر ربوده شدن دختربچه ۱۱ ساله اش ، توسط مردی ۲۸ ساله ، غیر بومی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده اظهار کرد: رئیس کلانتری ۱۱ به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان با حضور در محل ربایش ، در بررسی های اولیه دریافتند عامل این ارتکاب خشن،دختربچه را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان های شهر ربوده و با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکی رنگ از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل بیان کرد: ماموران در کمتر از هشت ساعت، با انجام انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که در یکی از نقاط حاشیه شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافل گیرانه ، ضمن رهایی دختربچه ربوده شده و بازگشت وی به آغوش خانواده ،فرد آدم ربا را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی زاده گفت: متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد، خانواده ها به فررندان خود بیاموزید، اگر توسط افراد غریبه تعقیب شوند ، موضوع را به والدین خود و پلیس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامی آران و بیدگل بیان کرد: شهروندان می توانند، اخبار امنیتی و انتظامی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ یا ارتباط با ادمین کانال خبرگزاری پلیس در شبکه پیام رسان ایتا به آدرس @policearanbidgol گزارش کنند.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    من چند بار در ایتا ، به پلیس امنیت بابت مواردی مثل عریان بودن افراد اطلاع دادم و یا بابت شامپوهای علی کریمی بابرند my اطلاع دادم . اطلا توجهی نکردند و گفتند فقط موارد امنیتی را گزارش کنید . اینها را باید به کجا گزارش کنیم ؟ شما خبرنگار عزیز به ما بگویید .
  • پرویز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 1
    اون حرام لقمه رو بایداعدام کنن نکه چندروزدیگه آزاد میشن می‌رن کثیفترازین کارانجام میدن اون اغتشاش گران که این همه خونه مغازه بانک ماشین آتیش زدن یاپلیس یابسیج به شهادت رسوندن الان ازادمیشن بااین کاری که شده ازاین به بعدچندماه مونده به ۲۲بهمن اغتشاش شورش می کنن بعد آزاد میشن این همه خسارت ازپول سرمایه های مردم بازی نکنید ای کاش خسارت ازاین خودفروخته ها می گرفتن و آزادشون می کردن خوبه نکه اغتشاشگران هیچ کدام نبایدآزادبشن... اون بیچاره خوانواده هایی که فرزندان شونو از دست دادن چه می کشن
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      خیلی ... اگه فکر کنی آتیش زدن اموال عمومی کار مردم معترض بوده ،همه اینا کار خود امنیتی ها بوده که بهانه داشته باشم مردم رو قتل عام کنن،چندتا آدم ... مثل تو هم سریع باور میکنن
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    1 0
    متاسفانه برخی دختران ۱۱و۱۲ساله با مردانی دوست میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس