کد خبر 1462632
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
ناگهان اصلاح‌طلبان نگران استقلال و عزت کشور شدند

برخی نشریات زنجیره‌ای در دنباله‌روی از سیاست‌های دولت آمریکا با ارگان سازمان سیا و صدای آمریکا مسابقه گذاشته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: برخی نشریات زنجیره‌ای در دنباله‌روی از سیاست‌های دولت آمریکا با ارگان سازمان سیا و صدای آمریکا مسابقه گذاشته‌اند. اخیراً پس از آن که همسر جو بایدن در جشنواره موسوم به «گرمی» جایزه‌ای فاقد سابقه و رقیب را به شروین حاجی‌پور داد، رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا،‌ تحلیلی با عنوان «حاجی‌پور و ترانه‌اش چگونه جهانی شدند» را منتشر کرد و صدای آمریکا از قول رابرت مالی نوشت «همان‌طور که بانوی اول آمریکا (همسر بایدن) گفت آهنگ شروین حاجی‌پور با نام «برای» همچنان در جهان طنین‌انداز و الهام‌بخش است. جایزه «برای تغییر اجتماعی» ادای احترام به مردم ایران است».

البته هیچ یک از رسانه‌های آمریکایی، اشاره برای خیانت‌ها و جنایات چند ده ساله دولت متبوع خود علیه ملت ایران از جمله تحمیل تحریم‌های ظالمانه نکردند. اما در همین حال روزنامه هم‌میهن (وابسته به کرباسچی) به تبعیت از رادیو فردا تحلیلی با عنوان «برای جهانی شدن» را منتشر کرد و نوشت: شروین حاجی‌پور، جایزه تغییر اجتماعی را از آکادمی گرمی‌به دست آورد. او پس از بازداشت، یک‌شبه ره صد ساله را رفت و حالا یکی از جوایز معتبر و مهم موسیقی دنیا را به دست آورد».

برخلاف این ادعا، جایزه کذایی جایی در سوابق جشنواره موسوم به گرمی ندارد و ترانه کذایی نیز رقیبی نداشته تا از میان رقیب انتخاب شود، ‌بلکه تشخیص تحمیل دولت آمریکا (ناتوی فرهنگی- سازمان) سیا این بوده که باید به کالبد مرده پروژه آشوب در ایران به هر طریق شوک داده شود؛ از جمله به واسطه نامزد کردن شروین حاجی‌پور و نقش‌آفرینی سیاسی همسر رئیس‌جمهور آمریکا. گفتنی است شروین حاجی‌پور یکی از شرکت‌کنندگان جوان برنامه عصر جدید شبکه 3 سیما در سال‌های گذشته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 1
    اصلاح طلبان فاسد فراری و موقتا درایران ،از ارگان سازمان جاسوسی آمریکا نه کورکورانه بلکه از روی «عمد و آگاهانه و بلکه از روی مأموریت و برای ضریب دادن به معرکه گیری زن از کار افتاده بایدن ، خط رسانه سازمان جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را تقلید کرده اند. همان شیطان بزرگی که قوی ترین پهلوان مبارزه با تروریسم یعنی حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد. چگونه می شود باور کرد منافقین انقلاب اصلاح طلب ،منافقانه از حاج قاسم دم بزنند و از جایزه بی جا و احمقانه به شروین، ذوق زده شده و او را در پیمودن ره صد ساله موفق بدانند که از بازداشتش در فتنه ترکیبی نصیبش شده! البته این حرکت خباثت آمیز اصلاح طلبان منافق انقلاب تازگی ندارد بلکه در تاریخ همه منافقان وقتی در میدان فتنه به «صف مرصوص» فدائیان ولایت برخورد کرده و در هم کوبیده می شوند دست به کارهایی می زنند که شاید در حواشی میدان بتوانند برای خود و فریب خوردگانشان تنفس مصنوعی ایجاد کنند چنان که قرآن در سوره توبه آیه هفتاد و سه می فرماید « و هموا بما لم ینالوا برای هدفی که نتوانستند در میدان برسند و سرکوب شدند در حواشی تلاششان را برای تنفس مصنوعی به فتنه ادامه می دهند»! اما خداوند این جماعت منافق را در ادامه مأیوس می سازد که « و ما لهم فی الارض من ولی و لانصیر برای این جماعت در صفحه زمین نه حامی ای خواهد بود و نه کمک کاری !» پیر زن از کار افتاده بابدن گیج چه جایگاهی حتی در میان مردم فلک زده آمریکا دارد که بتواند غلطی در ارتباط با انقلاب اسلامی با راه انداختن سیرک هایی چون جشنواره گرمی انجام دهد . کرباسچی و امثال او به علاوه بایدن و زن کهنسالش تکلیفشان روشن است اما بدا به حال جوانک شروین که این معرکه گیری را باور کرده و نوشته «ما بردیم»! ما هم این نوشته را از یاد نمی بریم و به فرمایش قران در سوره توبه آیه پنجاه و دو :« فتربصوا انا معکم متربصون انتطار می کشیم تا روشن شود برنده واقعی و در میدان ، انقلاب و فرزندانش چون حاج قاسم سلیمانی است نه کرباسچی و شروین و جیل بایدن.
  • رضا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 1
    اف به این ترانه بی محتوا این هم جایزه من
    • ... IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      تبریک به شروین برای دریافت این جایزه بزرگ
  • US ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 2
    کیهان و طبق معمول انتقاد کورکورانه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    سربسرش نذار او هم میهن بایدنه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    این روزا اگر روی پالان یه الاغ شعار ضد نظام جمهوری اسلامی بنویسن قطعا اون الاغ رییس جمهور بعدی امریکا میشه
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    تغییر اجتماعی اگر جامعه را تغییر دادی بعد می تونی هر کاری می خواهی بکنی ........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس