رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: طی دو تا سه ماه آینده، اقتصاد مقاومتی را در قالب حرکت های جهادی اجرایی و عملیاتی می کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف صبح سه‌شنبه در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسوولیت هدایت راهپیمایی روز جهانی قدس را به عهده دارد.

شریف با اشاره به نقش این ستاد در داخل و خارج کشور، بیان کرد: در طول سی و سه سال گذشته، با وجود فشارهای رسانه دشمن در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او با بیان این که در گذشته مبارزات فلسطینی‌ها را گروهی از چپی‌ها به‌عهده داشتند، گفت: پس از انقلاب ایران گرایش مذهبی بین فلسطینی‌ها افزایش یافته و حتی جریان مسلط مقاومت با شعارهای انقلاب در جریان است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس افزود: با برنامه‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، تاثیر و جایگاه روز جهانی قدس در میان دیگر کشورها افزایش یافته است.

وی با تاکید بر فراگیر شدن روز جهانی قدس در اکثر کشورهای جهان گفت: ستاد انتفاضه در بیش از هفتاد کشور دنیا برنامه دارد که با توجه به تحولات اخیر در خارج از کشور روند رو به رشدی را در پیش خواهیم داشت.

شریف از سوریه به عنوان پل ارتباطی بین ایران و فلسطین یاد کرد و تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند تا با فشار همه جانبه به سوریه پل ارتباطی ایران با فلسطین و حزب‌الله را از بین ببرند.

در این دیدار آخرین وضعیت سرزمین‌های اشغالی و تحلیل شرایط جدید در فلسطین اشغالی بررسی و هم‌چنین اهم برنامه‌های روز قدس در داخل و خارج از کشور اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس