سردار جلالی: «عقاب ۴۴»‌ فرمول محاسباتی جنگ را تغییر می‌دهد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رونمایی از پایگاه راهکنشی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل طراحی و توسعه پیدا کرده یک اقدام راهبردی است که می‌تواند معادلات جنگ را تغییر دهد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی از پایگاه راهکنشی «عقاب ۴۴» را تبریک گفت.

در این پیام با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی امروز یک ارتش مستقل، مردمی و الهی است، اظهار کرد: زمانی ما در قبل از انقلاب اسلامی برای تولید یک اسلحه ژ-۳ وابسته به دشمن بودیم، اما امروز ارتش با اتکا به توان داخلی در سایه خودباوری تبدیل به نماد قدرت ملی ایرانیان شده است.

سردار جلالی با تأکید بر اینکه امنیت زیرساخت اصلی پیشرفت کشور است، افزود: دستاورد امروز ما در حوزه امنیت نشأت گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و کلام امامین انقلاب اسلامی است که به نیروهای مسلح آموخت ما می‌توانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر اینکه دشمن امروز ما همان دشمن قدیمی است و هر زمان که احساس کند می‌تواند از حوزه نظامی به ما لطمه بزند حتماً این اقدام را خواهد کرد، گفت: مجموعه اقدامات نیروهای مسلح چه در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و چه در حوزه طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد قابل قبول برسد.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح هیچگاه تهدید دشمن را دست کم نخواهند گرفت، افزود: رونمایی از پایگاه راهکنشی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل طراحی و توسعه پیدا کرده یک اقدام راهبردی است که می‌تواند معادلات جنگ را تغییر دهد.

سردار جلالی با تأکید بر اینکه دشمن از این پس می‌بایست در محاسبات نظامی خود بازاندیشی کند، تأکید کرد: قدرت‌های استکباری مانند آمریکا دیگر نمی‌توانند با اتکا به توان فناورانه خود معادلات منطقه جنوب غرب آسیا را مبتنی بر خواست خود رقم بزنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان، این موفقیت را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس