کد خبر 1462395
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
هدیه دسته دومی تاج به یک استاندار

رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار کردستان دیدار کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، رییس فدراسیون که به منظور حضور در مجمع عمومی و سالیانه هیات فوتبال کردستان به این استان سفر کرده، پس از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال کردستان، با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در در این دیدار ضمن تاکید بر وجود استعدادهای درخشان ورزشکاران کردستانی در رشته فوتبال از حضور تیم های کردستانی به ویژه بانوان فوتبالیست این استان در لیگ های مختلف فوتبال کشور حمایت کرد.

تاج همچنین در این دیدار از واگذاری امتیاز یک تیم به نمایندگی از استان کردستان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد و اظهار داشت؛ به منظور ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان جامعه فوتبالی کردستان، فدراسیون فوتبال سهمیه یک تیم در لیگ دسته دوم را به این استان اهدا خواهد کرد.

هدیه دسته دومی تاج به یک استاندار

زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت های رشته فوتبال به ویژه در میان بانوان کردستانی بر لزوم حمایت فدراسیون های ورزشی به خصوص فدراسیون فوتبال از ورزشکاران استان کردستان تصریح کرد و گفت؛ امیدواریم در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از فوتبالیست ها و تیم های این استان در لیگ های مختلف کشور باشیم.

طهمورث حیدری،عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته امور استان های فدراسیون نیز در این دیدار حضور داشت.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس