کد خبر 1462007
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
واکنش ژاوی به اختلاف ۸ امتیازی با رئال

سرمربی بارسلونا از پیروزی‌های مکرر آبی اناری‌ها و صدرنشینی تیمش با اختلاف ۸ امتیاز با رئال‌مادرید ابراز خوشحالی کرد و گفت: ۱۸ بازی باقی‌مانده و کار تمام نشده است پس باید متواضع بود.

به گزارش مشرق، بارسلونا در هفته بیستم رقابت‌های لالیگا شب گذشته به مصاف سویا رفت و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به نفع خود خاتمه داد تا با این برد ۵۳ امتیازی شود و اختلافش را در صدر جدول با رئال‌مادرید ۴۵ امتیازی به ۸ امتیاز برساند.

پیروزی مهمی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسا از آن ابراز خوشحالی کرد.البته او محتاط بود و یادآور شد که هنوز بازی‌های زیادی در لالیگا باقی‌مانده است.

ژاوی تاکید کرد: برای وضعیت تیم در جدول خوشحال هستم. تلاش تیم مشهود بود و اجازه ندادیم که حریف واکنشی از خود نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه و موقعیت خوبی هستیم، ادامه داد: هیچ‌چیز قطعی نیست زیرا راه طولانی در پیش است؛ اما ما دوست داریم در صدر باشیم و برای این کار، این هفته دو بازی بسیار خوب مقابل بتیس و سویا انجام دادیم.

ژاوی تأکید کرد: اما اگر در بازی مقابل ویارئال شکست بخوریم، ممکن است تردیدها بازگردند. این یک حرفه طولانی‌مدت است، باید متواضع بود و به ویارئال فکر کرد جایی که رئال مادرید در آنجا باخت.

سرمربی بارسلونا در مورد اختلاف هشت امتیازی تیمش نسبت به رئال‌مادرید، خاطرنشان کرد: آنها باید برای بازی به نیوکمپ بیایند و می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. هر بازی قرار است یک جنگ باشد. ۱۸ بازی باقی‌مانده و لیگ تمام نشده است.

ژاوی در مواجهه با سؤالات مکرر در مورد اینکه آیا بارسا در حال حاضر تیم موردعلاقه هواداران فوتبال است یا خیر، اظهار داشت: محبوبیت همچنان برای رئال‌مادرید است که قهرمان فعلی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا است. ما هنوز در حال ساخت خود هستیم و فتح سوپرجام به ما اعتمادبه‌نفس، روحیه و امنیت می‌دهد.

سرمربی بارسا در مورد وضعیت بازیکنان هم تصریح کرد: جوردی آلبا یکی از بهترین‌های لیگ است که آخرین پاس را از جناحین می‌دهد و بالده سرعت عمل بالایی دارد. در مورد بوسکتس هم واضح است که پیچ‌خوردگی پا اتفاق افتاده؛ اما وضعیت او در تست‌های پزشکی فردا مشخص می‌شود. امیدوارم مصدومیت جدی نباشد. از رافینیا هم راضی هستم و برای کارهای او ارزش قائل هستیم. به نظرم الان عملکرد او بیشتر به چشم می‌آید؛ اما او همیشه یک فوتبالیست عالی برای تیم است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس