کد خبر 1461779
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
قدردانی فدراسیون فوتبال از کی‌روش

فدراسیون فوتبال بعد از قطعی شدن جدایی ایران و کی‌روش، پیامی را برای قدردانی از این سرمربی پرتغالی منتشر کرد.

به گزارش مشرق، با مسجل شدن جدایی کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران، این فدراسیون پیامی را برای این مربی منتشر کرد: «فوتبال در کنار خلق روزهای شاد و غم انگیز، عرصه فرازها و نشیب‌ها و آمدن‌ها و رفتن‌هاست اما آنچه در کنار خاطرات تلخ و شیرین، در اذهان و یادها برای همیشه باقی می‌ماند، طی این مسیر در بستر فرهنگ قدرشناسی، احترام و رعایت اصول اخلاقی است.

اینک و در پایان همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش، این فدراسیون ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی و تلاش‌های سرمربی پیشین تیم ملی و کادر فنی همراهش که با دو صعود مقتدرانه به جام های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و همچنین هدایت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه بود، برای وی در ادامه فعالیت‌های خود، آرزوی موفقیت دارد.»

قدردانی فدراسیون فوتبال از کی‌روش

بعد از اتمام جام جهانی، کارلوس کی‌روش مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال قطر برای پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتبال این کشور انجام داده و فدراسیون فوتبال از توافق احتمالی کی‌روش و قطر خبر داده است.

مهدی تاج طی روزهای گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی از جمع‌بندی برای انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی ایران گفته بود و باید دید چه کسی جانشین کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    اقدامی بسیار قابل محترمانه از تاج . علیرغم انچه من در این صفحات از جانب تعدادی ایرانیان ناراضی خوانده‌ام میدانم اکثریت فوتبال دوستان و مهمتر از همه فوتبال شناس این مرز و بوم از خدمات کیروش به فوتبال ایران راضی و قدر شناسیم. انتقادات از جمله از حقوق او ( که تنها نشانه تورم سیستم پولی بوده و امروز بر همه اشکار است) تا بد اخلاقی با مقامات فدراسیون ( که همگی ناشی از سر بدیوار زدن او در جهت درخواستهایش برای تیم ملی فوتبال بود(یادمان نرود که وزیر/وزرای ورزش در 8 سال اول او با او مخالف/و یا موافق نظر نبودند) را باید ناجوانمردانه خواند و بسطل اشغال ریخت. کیروش را من در ردیف فرانک اوفارل و رایکوف از نظر خدمت به فوتبال ایران قرار میدهم. اگرچه انها درصد برد/جایزه بیشتری داشتند نباید فراموش کنیم که در ان دوران ایران قدرت اول اسیا بود و الان قدرت حد اکثر سوم است. سیستم دفاعی او برای هر ایرانی جذاب نبود اما از نظر من برای تیمی که توانایی کنترل توپ و پاسکاری صحیح در اکثر موارد ندارد بهترین سیستم بود. اما من هم که طرفتار او بودم معتقدم /نه بخاطر بیکفایتی او بلکه بخاطر انکه شاید بعد از این مدت زمان ما احتیاج به مربیی خارجیی داریم که نگاهی به حمله/ نه ضد حمله- و دفاع با هم دارد. سیستمی نظیر تیم امریکا در جام جهانی که در هردو قابلیت داشتند.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    0 0
    خجالت بکشه فدراسیون .از چی تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس