کد خبر 1461334
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
ناگلزمن بیانیه پاریسی‌ها را باور ندارد!

سرمربی بایرن مونیخ گفت که بیانیه پاری سن ژرمن درباره غیبت کیلیان ام‌باپه در دیدار رفت برابر بایرن مشکوک است و او آن را باور ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از کیکر، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

پاری سن ژرمن دو روز پیش اعلام کرد که آسیب دیدگی کیلیان ام‌باپه در دیدار برابر مون پلیه جدی است و این بازیکن تا سه هفته دیگر نمی‌تواند تیم را همراهی کند و در این صورت او به بازی حساس برابر بایرن مونیخ هم نخواهد رسید.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ این بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن را را باور ندارد و تاکید کرد که ام‌باپه به این بازی خواهد رسید.

او گفت: فکر نمی‌کنم که ام‌باپه غایب باشد و به این بازی نرسد. نمی‌دانم که مصدومیت او چیست اما بیانیه باشگاه پاری سن ژرمن مشکوک است. من تیمم را به گونه‌ای آماده می‌کنم که ام‌باپه هم در این بازی هست.

ام‌باپه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و حضورش در این بازی هم برای پاری سن ژرمن و هم برای بایرن مونیخ مهم است. او در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ۷ گل به ثمر رسانده است تا به همراه محمد صلاح و به صورت مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان قرار داشته باشد.

دیدار رفت بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن سه‌شنبه(۲۵ بهمن) به میزبانی تیم پاریسی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس