کد خبر 1461103
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
اعتراض باشگاه استقلال به اخراج ساپینتو: به سرمربی ما حمله شد

باشگاه استقلال نسبت به اخراج سرمربی این تیم در دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، مصاف امروز تیم‌های استقلال و مس کرمان با وجود این که با برتری ۳ بر ۲ شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید اما اتفاقات منحصر به فردی را هم در خود داشت.

از جمله این اتفاقات می‌توان با استناد به کارشناسان داوری، به اشتباهات عجیب داور اشاره کرد. در مورد اول، داور برخورد واضح توپ با دست مدافع مس کرمان را پنالتی اعلام نکرد و در نیمه دوم هم خطای واضح پنالتی که روی روزبه چشمی رقم خورد را پنالتی ندانست. داور مسابقه همچنین از اخراج بازیکن مس به دلیل خطای شدید روی کوین یامگا هم چشم پوشی کرد.

با این حال این همه ماجرا نبود و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در این بازی با دریافت دو کارت زرد اخراج شد که در هر دو کارت زرد این نیمکت نشینان تیم مس بودند که در محوطه فنی استقلال حضور پیدا کرده و با تحریک کادر فنی استقلال، شروع کننده اتفاقات حاشیه ای بودند.

همانطور که در ویدئو فوق به وضوح مشخص است، یکی از نیمکت نشینان تیم مس به سمت سرمربی استقلال حمله ور شده وبا دست به سینه او میزند و مشخص نیست که چرا داور به سرمربی استقلال کارت دوم را نشان داد.

باشگاه استقلال از ابتدا فصل با مشکلات متعدد داوری روبه‌رو بوده و به گواه کارشناسان بیشترین تیمی که از اشتباهات داوری متضرر شده، استقلال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسولی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    کمک مربی از شدت ناراحتی باخت تیمش در جلو دوربین ها و کمک داور و ناظر فدراسیون در حالی که مربی استقلال داشت با ارامش تیمش را هدایت می کرد با دست به سینه مربی استقلال می زند و جالب عامل فتنه و درگیری بعد از ان می شود فقط یک کارت زرد می گیرد بعد از این اتفاق اگر نیروهای انتظامی نبودند مربی استقلال را یک فصل حسابی کتک می زدند. به تعبیر ورزش 3 تنها بازی بود که مربی استقلال نقش کم رنگی در این درگیری ها داشت. اقای کمک مربی دست مریضاد مربی استقلال را محروم کردی ولی بین و بین الله شب راحت می خوابی؟.این افراد در همه تیم ها بعنوان کمک مربی هستند و در بازی ها استقلال. پرسپولیس. سپاهان ... اکثر انان عامل فتنه و درگیری ها هستند و متاسفانه فدراسیون بی عرضه هیچ کاری هم نمی تواند انجام بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس