کد خبر 1461089
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
ساپینتو به دلیل تعصب زیادش محروم می‌شود/ گفته بودم باید به بازیکنان استقلال اعتماد کرد/ این برد هدیه روز مرد و ولادت امیرالمؤمنین بود

حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: باعث خوشحالی است که استقلال دومین برد پیاپی اش را در شرایطی کسب می‌کند که خیلی ها از این تیم قطع امید کرده بودند اما اعتماد به همین نفرات ارزش های شان را اثبات کرد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پیروزی تیم استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار چنین بازی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته قبل مقابل کمپ استقلال صحبت کردم و از برخی مسایل در تیم‌مان انتقاد کردم به این خاطر بود که ارزش واقعی بازیکنان تیم مان را می دانستم. مطمئن بودم چه پتانسیلی در این تیم وجود دارد و حالا همه این تیم را می بینند.

وی افزود: شما به محبی، مهدی قائدی و بقیه بچه های تیم استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چطور در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کنند. وقتی من می‌گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آنها درست بازی بگیریم برای همین بود.

کریمی تأکید کرد: من از هواداران میخواستم که به این بچه ها اعتماد کنند و فرصت بدهند. تیم ما فقط روحیه لازم داشت که شکر خدا در این مدت و از بازی با تراکتور در جام حذفی آن را تا حدی بدست آوردیم و الآن فقط باید روی همین روند پیش برویم.

این مدیر استقلال اضافه کرد: با کمال احترام به نماینده خوب کرمان باید بگویم که استقلال در این بازی خیلی بهتر ظاهر شد. درست است ما یک گل زودهنگام خوردیم اما بچه های تیم خیلی سریع دوباره به خودشان آمدند و با درخشش در زمین حریف یک برد روحیه‌بخش خارج از خانه را کسب کردند.

مطهری - قایدی - رضاوند - مهری

وی اضافه کرد: این می تواند خبر خوبی برای طرفداران استقلال باشد که ما در هفته های آینده هم با همین وضعیت جایگاهمان در جدول را بهتر می کنیم. حتم دارم این اتفاق می افتد.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال درباره حاشیه های پایان بازی و اخراج دوباره سرمربی استقلال گفت: قطعاً هیچکس از این قبیل اتفاقات خوشحال نمی‌شود و ما هم دوست نداریم سرمربی تیم مان اخراج شود. دوست نداریم اتفاقات دور و بر تیم مان تنش زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو هم در میان گذاشتیم و او هم خودش قبول دارد اما گاهی اوقات تحت فشار بازی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان مانع آن شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک موضوع مهم دیگر درباره سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به تیم استقلال و هوادارانش فکر می‌کند. او در صحبت هایش به ما گفته که تا چه اندازه به نتایج این تیم اهمیت می‌دهد و برد و باخت استقلال تا چه اندازه در زندگی روزمره اش تاثیرگذار است. به همین خاطر باید بابت این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال به ساپینتو تبریک گفت.

کریمی یادآور شد: البته نبودن ساپینتو در بازی بعد مقابل نفت مسجد سلیمان قطعاً به ضرر استقلال خواهد بود که امیدوارم این موضوع با درایت اعضای کادر فنی خللی در نتیجه گیری استقلال ایجاد نکند. اما به طور کلی در پایان بازی اتفاقاتی رخ داد که از زیبایی های این مسابقه تماشایی کاست. من نمی خواهم درباره اتفاقات قضاوت کنم چون نمی دانم چه موضوعی درون محوطه فنی تیم ها رخ داده بود. وی در پایان افزود: امیدوارم هواداران با این برد به خوبی به استقبال روز پدر بروند چون این برد هدیه روز مرد و ولادت امیرالمؤمنین(ع) بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس