توزیع ۳۰ هزاردستگاه چادر امدادی در خوی/۱۲هزار واحدمسکونی آسیب دید

استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۳۰ هزار دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی توزیع شده است.

به گزارش مشرق، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در نشست خبری با رسانه‌های گروهی کشور در خوی اظهار کرد: با تعاملات خوب مجموعه‌های امدادی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات حداکثری به زلزله‌زدگان ارائه شده است، از تلاشگران جمعیت هلال احمر که شبانه‌روز در خدمت مردم هستند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه تمامی شریان‌های حیاتی از جمله آب و برق و گاز شهرستان وصل شد، گفت: هم اکنون مهمترین کار، بسیج امکانات برای اسکان اضطراری بوده است.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی آسیب دیده‌اند و تاکنون ۳۰ هزار دستگاه چادر توزیع شده است.

معتمدیان از پایان ارزیابی میزان خسارات تا پایان امشب پنجشنبه در خوی خبر داد و افزود: بحث ارزیابی خسارت‌ها در مناطق شهری و روستایی با ۱۳۰ گروه آغاز شد و تا پایان امشب برای ارائه به دولت جمع بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه از پیگیری‌های رئیس جمهور، حضور معاون اول و مدیران ارشد کشور در منطقه قدرانی می‌کنیم، افزود: تاکنون ۶۰ اردوگاه ایجاد شده و تا ۱۰۰ اردوگاه در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی آسیب دیده‌اند و تاکنون ۳۰ هزار دستگاه چادر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روزانه یکصد هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود، عنوان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند، امکان پیش بینی زلزله وجود ندارد.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت برای جلب حمایت‌های دولت حضور خواهیم یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    آخوندا و بسیجی ها رفتن کمک سپاه و ارتش هم رفته کمک اما نمیدونم اون جفتک پران های ویرانی طلب کجا هستند؟؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    ما که چادر ندیدیم
    • ح IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      خب فرستادن خوی نه آلبانی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس